گوشی اقتصادی نوکیا C02 معرفی شد

گوشی اقتصادی نوکیا C02 معرفی شد

کمپانی HDMI Global در ادامه معرفی محصولات و گوشی‌های ارزان قیمت برند نوکیا، از یک گوشی اقتصادی دیگر به نام نوکیا C02 رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، شرکت HDMI Global پس از آن که اعلام کرده دیگر برنامه‌ای برای تولید گوشی‌های پرچمدار و پریمیوم ندارد، یک گوشی اقتصادی دیگری به نام نوکیا C02 را روانه بازار کرد. این دستگاه از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد و دارای استاندارد IP52 است.

گوشی Nokia C02 از یک پنل نمایشی ۵.۴۵ اینچی LCD با وضوح +FWVGA بهره می‌برد که نسبت تصویر آن ۱۸:۹ است. این گوشی اقتصادی و ارزان قیمت دارای دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی سلفی است.

نوکیا برای تامین انرژی جدیدترین گوشی خود از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قابل تعویض استفاده کرده است که از شارژر ۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گفتنی است که این دستگاه از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند و از اسلات کارت حافظه microSD بهره می‌برد.

کمپانی HDMI Global به نوع تراشه مورد استفاده در این دستگاه اشاره‌ای نکرده است اما با یک چیپست چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز روبرو هستیم.گوشی مذکور با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی eMMC 5.1 روانه بازار می‌شود.

در نهایت، این دستگاه از سیستم عامل اندروید ۱۲ نسخه GO بهره می‌برد که امکان بروزرسانی آن تا دو سال وجود دارد.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

رونمایی اسپاتیفای از ویژگی DJ؛ پخش موسیقی براساس سلیقه کاربر و با کمک هوش مصنوعی

خواندن مطلب بعدی ←

کنکور الکترونیکی احتمالا سال آینده برگزار می‌شود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین