واتس‌اپ شبیه اینستاگرام می‌شود؛ قابلیت اشتراک‌گذاری پست کانال‌ها در استاتوس

برخی از کاربران اپلکیشن ارتباطی واتس اپ بتا با رابط کاربری جدیدی در آخرین به روز رسانی آن مواجه شده اند.از جمله ویژگی های این به روز رسانی شباهت بخش استاتوس کانال ها به اینستاگرام است.
پیش بینی می شود ظرف هفته های آینده، کاربران بیشتری بتوانند به این رابط کاربری جدید دسترسی پیدا کنند.
طبق اعلام پایگاه خبری صنایع مدرن، طبق به روز رسانی صورت گرفته از سوی واتس اپ، محتوای به روز شده در کانال در قسمت استاتوس نمایش داده می شود.با این شیوه کاربران با سرعت بیشتری می توانند محتوای جدید درج شده در کانال های واتس اپ را مشاهده کنند.
در حال حاضر این ویژگی تنها در اختیار کاربران محدودی قرار گرفته است اما متا در تلاش است تا ارزیابی دقیق تری در خصوص این UI جدید از طریق تعداد کاربران بیشتری به دست آورد.
همان‌طور که گفته شد این رابط کاربری تنها در دسترس تعداد محدودی از کاربران نسخه بتای واتس‌اپ قرار دارد و این شرکت در تلاش است تا این رابط کاربری را بیشتر مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.
کارشناسان واتس‌اپ در وب‌سایت WABetaInfo گفته اند این رابط کاربری جدید و به‌روزشده در واقع یک طراحی بصری جدید ارائه می‌دهد که تعامل و دسترسی به پست‌های کانال‌ها را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. این کارشناسان همچنین خاطرنشان می‌کنند که این رابط کاربری جدید با روند طراحی‌های اخیر هماهنگی داشته و شباهت زیادی به اشتراک‌گذاری پست‌ها به عنوان استوری در اینستاگرام دارد.

→ خواندن مطلب قبلی

کاهش عوارض شیمی‌درمانی با قند موجود در شیر مادر

خواندن مطلب بعدی ←

زمان عرضه اپل ویژن پرو فاش شد؛ زودتر از انتظار

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *