خبر های فوری:

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲, ساعت ۲۱:۱۹

کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت منحل شد

کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت منحل شد

امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسه‌ای غیرعلنی به بررسی مجدد طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی پرداختند. هم‌اکنون پس از پایان جلسه، تصمیمات مهمی در رابطه با طرح صیانت اتخاذ شده است که از جمله می‌توان به بازگشت طرح مذکور به صحن علنی مجلس و منحل شدن کمیسیون مشترک اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن، علیرضا سلیمی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس در گفتگو با خبرگزاری فارس اعلام کرد که ۱۲۰ نماینده خانه ملت به بازگشت طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی به صحن علنی مجلس رأی مثبت دادند.

بر همین اساس طرح مذکور دیگر در کمیسیون مشترک که پیش از سال جدید و در تصمیمی جنجالی کلیات طرح را در یک جلسه کوتاه تصویب کرده بودند، بررسی نخواهد شد و نمایندگان با این رای‌گیری به‌نوعی کمیسیون مذکور را منحل کردند.

پس از منحل شدن کمیسیون مشترک، طرح صیانت در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد و کلیات آن برای نمایندگان به رأی گذاشته می‌شود.

علیرضا سلیمی با بیان اینکه بازگشت طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی موسوم به طرح صیانت به مجلس تصویب شده است، اظهار داشت که حدود ۱۰۹ نماینده با این موضوع مخالف بودند.

حال با توجه به تصمیمات امروز نمایندگان، مجلس می‌بایست تمامی موارد طرح را مجددا بررسی کرده و آن را برای نمایندگان به رای بگذارد.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

ایسر هم فعالیت خود را در روسیه متوقف کرد

خواندن مطلب بعدی ←

رضا تقی‌پور: طرح صیانت همچنان در کمیسیون مشترک بررسی خواهد شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین