آیا اپل در بهار سال آینده از گوشی موبایل آیفون SE با فناوری ۵G، رونمایی خواهد کرد؟

عرضه آیفون SE با فناوری 5G

کمپانی اپل قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک از گوشی موبایل آیفون SE با پشتیبانی از فناوری ۵G رونمایی کند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از انگجت، به احتمال بسیار زیاد اپل در بهار سال آینده، مقرون به صرفه‌ترین گوشی هوشمند خود را معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

مارک گورمن در آخرین خبرنامه خود از بلومبرگ ادعا کرده است که اپل سومین نسل از گوشی هوشمند آیفون SE را طی یک نمایش مجازی در ماه مارس یا آوریل (فصل بهار) معرفی خواهد کرد.

گورمن مدعی شده است که گوشی موبایل آیفون SE با پشتیبانی از فناوری ۵G، طراحی مشابه با آیفون ۸ و با پردازنده جدیدی روانه بازار خواهد شد.

به غیر از موارد ذکر شده، در مورد تغییرات دیگر این گوشی هوشمند به چیز دیگری اشاره نشده است. اگر اپل فضای ذخیره سازی جدیدترین نسل گوشی‌های موبایل آیفون SE را به ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهد و یا دوربین‌های آن‌ را به روز کند، جای هیچگونه تعجبی نیست. چراکه همه این موارد را از طراحی آیفون ۸ وام می‌گیرد.

البته اپل تصمیم دارد تا جدیدترین آیفون خود را با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار کند و به همین دلیل هیچ تضمینی برای بهبود دوربین‌ها و افزایش فضای ذخیره‌سازی این گوشی هوشمند وجود ندارد.

اگر شایعات درز شده در مورد این اسمارت‌فون درست باشد، جدیدترین آیفون SE برای کسانی که خواهان طراحی مدرن هستند، مناسب نخواهد بود. چراکه با یک پنل نمایشی کوچک و حاشیه‌های ضخیم مواجه خواهند شد.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، اپل تمام تمرکز خود را بر روی عرضه گوشی مقرون به صرفه گذاشته است. طبق شایعات مطرح شده، این گوشی هوشمند با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه می‌شود که این موضوع قطعا به اپل کمک خواهد کرد تا مشتریان بیشتری را بدست آورد و سهم بیشتری از بازار را کسب کند.

→ خواندن مطلب قبلی

تاخیر دوباره پرتاب اسپیس ایکس Crew-3

خواندن مطلب بعدی ←

قیمت بیت‌ کوین امروز برای ساعاتی به کمتر از ۴۰۰۰۰ دلار نیز رسید

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *