خبر های فوری:

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲, ساعت ۲۳:۴۷

شروع موج هفتم کرونا در ایران؛ شمار جانباختگان دو رقمی شد

شروع موج هفتم کرونا در ایران؛ شمار جانباختگان دو رقمی شد

بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت کشور با اشاره به اینکه تعداد مبتلایان و بستری‌های ناشی از کرونا در بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرده است، از شروع موج هفتم کرونا در ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن، عین‌الهی با بیان اینکه موج هفتم کرونا در ایران شروع شده است، از مردم خواست که به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن یادآور را تزریق کنند. وی همچنین از افزایش تعداد بستری‌های و مرگ و میرهای ناشی از کرونا طی روزهای اخیر خبر داد.

به گفته عین‌الهی، در حال حاضر در بین هفته دوم و سوم موج هفتم کرونا هستیم و شمار جانباختگان ناشی از این بیماری دو رقمی شده است. روز گذشته (۲۴ تیر ماه) ۱۳ نفر از بیماران کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه آمار مراجعان و تعداد بستری‌های کووید ۱۹ در کشور رو به افزایش است، به مردم توصیه کرد که با تکمیل واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به قطع زنجیره و کمتر شدن آمار مرگ و میرها کمک کنند.

بهرام عین‌الهی که از مرکز تزریق واکسن نورا در بیمارستان بقیه‌الله بازدید به عمل آورد، ابراز امیدواری کرد این واکسن به سرعت در سراسر کشور توزیع شود. وی همچنین اظهار داشت که نورا یکی از واکسن‌های بدون عارضه ساخت داخل است.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

پاناسونیک بزرگترین کارخانه تولید باتری خودروهای برقی جهان را در آمریکا می‌سازد

خواندن مطلب بعدی ←

اینستاگرام به زودی امکان ارسال توییت با قابلیت Notes فراهم می‌کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین