خبر های فوری:

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲, ساعت ۲۳:۳۳

تلگرام در برزیل رفع فیلتر شد

تلگرام در برزیل رفع فیلتر شد

اخیرا دادگاه عالی برزیل در تصمیمی جنجالی دستور داد تا پیام‌رسان تلگرام به دلیل نقض و امتناع از قوانین این کشور مسدود شود. دستور فیلتر تلگرام در برزیل که روز جمعه ۱۸ مارس صادر شده بود، پس از دو روز برداشته شد و کاربران برزیلی مجددا می‌توانند به این اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از نیویورک تایمز، دادگاه عالی برزیل تلگرام را به دلیل عدم دسترسی کانال‌ها و گروه‌هایی که در مورد این کشور اخبار جعلی منتشر می‌کردند را فیلتر کرد. اما گزارش‌های دادگاه عالی برزیل حاکی از آن که تغییرات جدید از سوی این پیام‌رسان اجرایی شده و به همین دلیل فیلتر تلگرام در برزیل برداشته شده است.

مدیران ارشد پس اجرایی کردن تغییرات جدید، اعلام کردند که پست‌های حاوی اخبار و اطلاعات غلط را با برچسب‌های خاصی مشخص خواهند کرد. این پیام‌رسان همچنین برای نظارت بهتر و دقیق‌تر برروی ۱۰۰ کانال محبوب برزیلی و محتواهای که در آن‌ها منتشر می‌شود، به صورت روزانه بررسی خواهد کرد.

یکی از مهم‌ترین کانال‌های تلگرامی با بیش از ۱.۱ میلیون دنبال کننده، کانال ریاست‌جمهوری این کشور است که پیش‌تر نیز به نشر اخبار و انتشار مطالب نادرست متهم شده بود.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

بدرفتاری با کارمندان سیاه پوست؛ جدیدترین اتهام علیه گوگل

خواندن مطلب بعدی ←

تشخیص سریع سرطان با کمک کرم‌ها

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین