ایلان ماسک توییتر را به ارزش ۴۴ میلیارد دلار خرید

ایلان ماسک توییتر را به ارزش ۴۴ میلیارد دلار خرید

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و اظهارنظرهای مختلف، ایلان ماسک توانست توییتر را به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری کند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از انگجت، توییتر پس از بررسی‌های لازم، پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری ماسک را قبول کرد تا ثروتمندترین فرد دنیا مالک یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی شود.

بر اساس شنیده‌ها، ماسک برنامه‌های متنوع و گوناگونی را برای توییتر در نظر دارد که از جمله می‌توان به خصوصی کردن شرکت، فراهم کردن شرایط آزادی بیان، استفاده از الگوریتم‌های منبع باز و …. اشاره کرد.

گفتنی است که تمامی اعضای هیئت‌مدیره به اتفاق آرا، این خرید را تایید کردند و به احتمال بسیار زیاد فرایندهای نهایی معامله در سال جاری به سرانجام خواهد رسید.

روند خرید توییتر توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک برای خرید توییتر، با اقداماتی متنوع و گوناگون راهی پر پیچ و خم را طی کرد. ایلان در ابتدا به دنبال انتقاد از سیاست‌های آزادی بیان توییتر، ۹.۲ درصد از سهام این شرکت را خریداری کرد و به بزرگترین سهامدار توییتر تبدیل شد.

پس از اعلام این خبر، مدیران و اعضای هیئت مدیر اعلام کردند که ایلان ماسک به هیئت مدیره این شرکت می پیوندد. اما طولی نکشید که پارگ اگراوال اظهار داشت که مدیرعامل تسلا از عضویت در هیئت مدیره انصراف داده است.

ماسک پس از انصراف از حضور در هیئت مدیره، در اقدامی غیر منتظره برای خرید این پلتفرم محبوب اقدام کرد و با  ارائه پیشنهاد ۴۴ میلیارد دلاری اظهار داشت که این بهترین و آخرین پیشنهادش خواهد بود.

پس از این پیشنهاد، اظهار نظرهای مختلفی بیان شد و ایلان ماسک اعلام کرد که  از به سرانجام رسیدن این خرید چندان مطمئن نیست.

این ماجرا تا جایی ادامه پیدا کرد که منابع مختلف دیروز گزارش دادند که  توییتر پیشنهاد ماسک را دوباره بررسی خواهد کرد. حالا با گذشت کمتر از ۲۴ ساعت، توییتر پیشنهاد ماسک برای خرید توییتر را پذیرفته است.

→ خواندن مطلب قبلی

انجمن واردکنندگان موبایل: واردات آیفون ممنوع نیست

خواندن مطلب بعدی ←

مدیرعامل سابق توییتر: ایلان ماسک راه‌حل مناسبی برای هدایت توییتر است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *