واتس‌اپ در حال آزمایش قابلیت ارسال فایل‌های با حجم ۲ گیگابایت است

واتس‌اپ در حال آزمایش قابلیت ارسال فایل‌های با حجم 2 گیگابایت است

شبکه اجتماعی واتس‌اپ در ماه‌های اخیر ویژگی و قابلیت‌های متعددی همچون امکان پنهان کردن آخرین بازدید از مخاطبین را به نسخه بتا اضافه کرده است. اکنون گزارش‌ها حاکی از آن که واتس‌اپ آزمایش یک قابلیت جدید را شروع کرده است که این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا فایل و رسانه‌های تا حجم ۲ گیگابایت را با دیگران به اشتراک بگذارند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از گیزمو چاینا، واتس‌اپ به‌زودی آزمایش قابلیت ارسال فایل‌های تا حجم ۲ گیگابایت را شروع خواهد کرد. این ویژگی در ابتدا برای کاربران نسخه بتا واقع در آرژانتین در دسترس قرار خواهد گرفت و هنوز مشخص نیست که چه زمانی برای سایر مناطق عرضه می‌شود.

طبق گزارش‌های منتشر شده، قابیلت ارسال فایل‌های حجیم و بزرگ برای تمامی دستگاه‌ها با سیستم‌عامل اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که کاربران در حال حاضر فقط می‌توانند فایل‌های را در واتس‌اپ به اشتراک بگذارند که در بهترین حالت ۱۰۰ مگابایت حجم دارند.

اضافه کردن این قابلیت توسط واتس‌اپ ضروری به نظر می‌رسد، چراکه امروزه افراد فایل‌های را با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند که حجم آن‌ها بیش از ۱۰۰ مگابایت است. علاوه بر این، اپلیکیشن‌های رقیب واتس‌اپ مانند تلگرام هم از سال ۲۰۲۰ امکان ارسال‌ها فایل‌ها و رسانه‌های ویدئویی را تا ۲ گیگابایت فراهم کرده بودند.

شایان‌ذکر، واتس‌اپ در ادامه اضافه کردن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید، چندی پیش افزونه Code Verify را اضافه کرده بود که امنیت نسخه وب این پلتفرم را تضمین می‌کند.

→ خواندن مطلب قبلی

فعالیت کارخانه تسلا در شانگهای چین به حالت تعلیق درآمد

خواندن مطلب بعدی ←

ایموجی‌ها به یوتیوب اضافه می‌شوند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *