گوشی Redmi K50 مدل Gaming با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

گوشی Redmi K50 مدل Gaming با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

اخیر گزارش‌ها و اطلاعات ضد و نقیضی در رابطه با گوشی Redmi K50 مدل Gaming منتشر می‌شود. در همین راستا، جدیدترین گزارش درز شده در خصوص این اسمارت‌فون مربوط به سنسور آن است.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از گیزمو چاینا، تیزرهای جدیدی از مدل گیمینگ گوشی ردمی کا ۵۰ منتشر شده که نشان می‌دهد دوربین اصلی این اسمارت‌فون به سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی مدل IMX686 مجهز شده است.

این سنسور قدرتمند و باکیفیت از وضوح ۶۹۴۴×۹۲۴۸ پیکسل برخوردار است. شایان ذکر، ردمی یک نمونه تصویر که با گوشی Redmi K50 مدل Gaming گرفته شده را نیز منتشر کرده است.

ردمی علاوه بر انتشار جزئیات دوربین اصلی این گوشی هوشمند، مشخصات دوربین سلفی آن را نیز منتشر کرد. این بخش از اسمارت‌فون ردمی به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی سونی مدل IMX596 مجهز شده است.

دوربین سلفی مدل گیمینگ گوشی‌های خانواده Redmi K50 ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به زیباسازی هوش مصنوعی شیائومی اشاره کرد.

شایان ذکر، پیشتر نیز برخی از مشخصات فنی و ظاهری این موبایل هوشمند فاش شده بود که از جمله می‌توان به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و نرخ لمس پذیری ۴۸۰ هرتز اشاره کرد.

این اسمارت‌فون احتمالا به چیپست جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز خواهد شد. ردمی برای گوشی Redmi K50 مدل Gaming از یک کنترل کننده دما استفاده خواهد کرد تا از داغ شدن بیش از حد گوشی هنگام بازی یا پردازش‌های سنگین جلوگیری کند.

ردمی به غیر از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، دو دوربین دیگر با سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو را برای این اسمارت‌فون در نظر خواهد گرفت.

باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی، بلندگوهای دوگانه استریو، حسگر اثر انگشت، اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI13 از جمله سایر مشخصات Redmi K50 مدل Gaming است.

طبق اطلاعات درز شده، این گوشی هوشمند احتمالا سه روز آینده و در ۱۶ فوریه معرفی خواهد شد.

→ خواندن مطلب قبلی

ادامه تولید خودروهای بنزینی لامبورگینی تا سال ۲۰۳۰

خواندن مطلب بعدی ←

کاهش تعداد دامنه‌های فعال فارسی در دنیای وب

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *