گوشی پوکو M4 5G با قیمت ۱۷۰ دلار معرفی شد

گوشی پوکو M4 5G با قیمت 170 دلار معرفی شد

پوکو که یکی از زیر برند‌های شیائومی محسوب می‌شود، پس از معرفی Poco F4 GT از یک گوشی میان‌رده به نام پوکو M4 5G نیز رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزمو چاینا، گوشی پوکو M4 5G که با برچسب قیمتی ۱۷۰ دلار در زمره اسمارت‌فون‌های ارزان‌قیمت بازار قرار می‌گیرد، از نظر مشخصات ظاهری و فنی مشابه ردمی نوت ۱۱E 5G است. در واقع به‌غیر از دوربین‌ها و نسخه سیستم‌عامل و تغییر نام، تفاوت چندانی میان دو دستگاه مذکور وجود ندارد.

اما با این حال، گوشی پوکو M4 5G دارای یک بدنه پلاستیکی است و از اندازه ۸.۹×۷۶.۰۹×۱۶۳.۹۹ میلی‌متر بهره می‌برد. وزن این دستگاه هم ۲۰۰ گرم است.

پنل نمایشی این دستگاه ۶.۵۸ اینچ با وضوح +Full HD است که از رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات پنل نمایشی این گوشی هوشمند می‌توان به نرخ نمونه‌برداری ۲۴۰ هرتز و کنتراست ۱۵۰۰:۱ اشاره کرد.

این دستگاه از پردازنده دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک بهره می‌برد که با رم LPDDR4X و حافظه UFS 2.2 بخش سخت‌افزاری گوشی را تشکیل می‌دهند.

رابط کاربری MIUI 13 که مبتنی بر اندروید ۱۲ است هم مشخصات نرم‌افزاری جدیدترین میان‌رده پوکو را تشکیل می‌دهند.

این دستگاه دارای سیستم دوربین دو‌گانه است که اصلی‌ترین سنسور آن از کیفیت ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این اسمارت‌فون برخلاف بسیاری از دستگاه‌های دیگر به دوربین اولتراواید مجهز نیست و پوکو به‌جای آن از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی با لنز ماکرو استفاده کرده است.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۸ واتی هم وظیفه تأمین شارژ این دستگاه را بر عهده دارد.

از دیگر مشخصات این دستگاه هم می‌توان به پشتیبانی از شبکه ۵G، بلوتوث نسخه ۵.۱، پورت USB Type-C، حسگر اثر انگشت، جک ۳.۵ میلی‌متر و اسلات کارت حافظه اشاره کرد.

قیمت + رنگ‌های گوشی پوکو M4 5G

این گوشی هوشمند با سه رنگ آبی، زرد و مشکی عرضه خواهد شد و افراد می‌توانند آن را در دو نسخه با رم و حافظه ذخیره‌سازی متفاوت خریداری کنند.

  • نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی: ۱۷۰ دلار
  • نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی: ۱۹۶ دلار

→ خواندن مطلب قبلی

گوگل شماره‌های همراه را از نتایج جستجو حذف می‌کند

خواندن مطلب بعدی ←

آنر به‌عنوان پرفروش‌ترین برند موبایل چین در سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ انتخاب شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *