پرچمدار جدید پوکو از راه رسید؛ گوشی پوکو F4 GT با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

پرچمدار جدید پوکو از راه رسید؛ گوشی پوکو F4 GT با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

سرانجام پس از شایعات و گزارش‌های مختلف، پوکو بالاخره از جدیدترین پرچمدار خود یعنی گوشی پوکو F4 GT رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزمو چاینا، گوشی پوکو F4 GT جایگزین نسل قبل یعنی پوکو F3 GT خواهد شد. این دستگاه به پنل نمایشی ۶.۶۷ اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس مجهز شده است که از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

پوکو برای محافظت از نمایشگر این دستگاه، از فناوری گوریلا گلس ویکتوس استفاده کرده است. یکی دیگر از مشخصات پنل نمایشی جدیدترین پرچمدار پوکو، پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیتی است

پوکو برای قلب تپنده این دستگاه از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ با لیتو گرافی ۴ نانومتری استفاده کرده است. چیپست مذکور هم اکنون آخرین محصول کوالکام که از قدرت پردازشی فوق العاده بالایی برخودار است. گوشی پوکو F4 GT در دو نسخه حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همراه با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

این دستگاه دارای سیستم دوربین سه‌گانه است که اصلی‌ترین دوربین آن از کیفیت ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین‌های ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم دیگر دوربین‌های گوشی پوکو F4 GT هستند. این گوشی همچنین برای دوربین سلفی از یک سنسور  ۲۰ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی هم وظیفه تامین انرژی دستگاه را بر عهده دارد. کاربران با استفاده از قابلیت شارژ سریع این محصول می‌توانند صفر تا صد باتری را تنها در ۱۷ دقیقه شارژ کنند‌.

این دستگاه به فناوری LiquidCool 3.0 مجهز شده است که دمای گوشی را در هنگام پردازش‌های سنگین پایین نگه می‌دارد. اندروید ۱۲ به همراه رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI 13 هم مشخصات نرم‌افزاری این دستگاه را تشکیل می‌دهند.

قیمت گوشی Poco F4 GT

پوکو در هفته اول عرضه، دو نسخه این دستگاه را به ترتیب با قیمت ۴۹۹ و ۵۹۹ یورو به فروش می‌رساند و پس از مدت مذکور، قیمت آن‌ها را به مبلغ ۱۰۰ یورو افزایش می‌دهد.

→ خواندن مطلب قبلی

هایسنس از اولین تلویزیون لیزری ۱۲۰ اینچی جهان رونمایی کرد

خواندن مطلب بعدی ←

اولین ساعت هوشمند پوکو (پوکو واچ) معرفی شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *