گوشی نوبیا Z40 پرو معرفی شد

گوشی نوبیا Z40 پرو معرفی شد

برند نوبیا که به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های شرکت ZTE شناخته می‌شود، از جدیدترین پرچمدار خود به نام گوشی Z40 پرو رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از گیزمو چاینا، این گوشی هوشمند جانشین Z30 پرو، پرچمدار ۲۰۲۱ نوبیا خواهد شد.

این گوشی هوشمند مانند Nubia Z30 دارای طراحی جعبه‌ای شکل است و از نظر شکل و ظاهر تفاوت چندانی باهم ندارند. در پنل پشتی نوبیا زد ۴۰ پرو ، ماژول دوربین‌های سه گانه قرار گرفته که بخش بزرگی از آن را در بر گرفته است.

نوبیا جدیدترین پرچمدار خود را با ابعاد ۸.۴×۷۲.۹×۱۶۱.۹ میلی‌متر و با وزن ۱۹۹ گرم و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌کند.

گوشی موبایل نوبیا Z40 پرو به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی آمولد با رزولوشن +Full HD مجهز شده است. همچنین این پنل نمایشی از رفرش ریت ۱۴۴ هرتز برخوردار است. از دیگر مشخصات نمایشگر Nubia Z40 Pro می‌توان به پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت اشاره کرد.

این گوشی هوشمند مانند بسیاری از پرچمداران اندرویدی به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده است. نوبیا این اسمارت‌فون را در نسخه‌های مختلفی با رم ۸، ۱۲ و ۱۶ و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد کرد. البته نوبیا اعلام کرده است که نسخه ۱ ترابایتی این گوشی هم در آینده نزدیک روانه بازار می‌شود.

همانطور که اشاره کردیم، نوبیا برای این اسمارت‌فون سه دوربین تعبیه کرده که اصلی‌ترین دوربین آن از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی و لنز IMX787 سونی برخوردار است. دوربین اولتراواید هم از کیفیت ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند است که هنگام عکسبرداری می‎‌تواند ۱۱۶ درجه از محیط را پوشش دهد. سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز پریسکوپ تله فوتو هم مشخصات آخرین دوربین این گوشی هوشمند است.

برند Nubia برای نسخه Gravity Edition از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. این نسخه همچنین به فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی مجهز شده است. البته در کنار شارژ مغناطیسی، زد ۴۰ پرو از شارژ سریع ۶۶ واتی سیمی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

برخلاف نسخه Gravity Edition، در مدل استاندارد گوشی Z40 پرو از شارژ مغناطیسی خبری نیست و کاربران برای شارژ باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن باید از شارژ سیمی ۸۰ واتی استفاده کنند.

از سایر مشخصات جدیدترین پرچمدرا نوبیا می‌توان به پشتیبانی از فناوری NFC، رابط کاربری MyOS 12 و سنسور اثر انگشت در زیر پنل نمایشی اشاره کرد.

در نهایت، قیمت گوشی نوبیا Z40 پرو از ۵۳۸ دلار شروع می‌شود و ارزش آن در نسخه‌های قدرتمند‌تر به ۹۵۰ دلار خواهد رسید.

→ خواندن مطلب قبلی

توییتر تبلیغات و توصیه‌ها را در روسیه و اوکراین متوقف خواهد کرد

خواندن مطلب بعدی ←

رایزنی وزارت ارتباطات برای اختصاص اینترنت رایگان به دانشجویان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *