موتورولا از گوشی موتو G71s با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز رونمایی کرد

موتورولا از گوشی موتو G71s با تراشه اسنپدراگون 695 و نمایشگر 120 هرتز رونمایی کرد

کمپانی موتورولا که حدود یک ماه پیش از گوشی میان رده موتو G52 رونمایی کرده بود، یک میان رده دیگر به نام موتو  G71s را به بازارهای جهانی معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزمو چاینا، گوشی موتو G71s تفاوت چندانی با موتو G82 5G ندارد و هر دو دستگاه مذکور از نظر مشخصات ظاهری شبیه به هم هستند.

موتو G71s به پنل نمایشی ۶.۶ اینچی اولد با رزولوشن +Full HD مجهز شده است و از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، پنل نمایشی دستگاه مذکور، طیف رنگی NTSC را به‌طور کامل پوشش داده و کنتراست رنگی آن ۱ به ۵ میلیون است.

موتورولا برای قلب تپنده این دستگاه از چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ استفاده کرده است. این تراشه که بیشتر در گوشی‌های میان رده و اقتصادی به کار گرفته می‌شود، قادر به پردازش‌های خیلی سنگین نیست و بیشتر برای اموره روزمره مناسب است. گفتنی است که گوشی جدید موتورولا با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

در پنل پشتی این محصول، ماژول دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد که به صورت عمودی در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفته‌ است. سنسور دوربین اصلی موتو G71S که دارای کیفیت ۵۰ مگاپیکسلی است، از لرزشگیر اپتیکال (OIS) و فناوری ادغام پیکسلی‌های کناری بهره می‌برد. سنسورهای ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و با پوشش ۱۲۱ درجه‌ای محیط و ۲ مگاپیکسلی با لتز ماکرو هم دو دوربین دیگر این دستگاه هستند. همچنین دوربین سلفی گوشی هوشمند مذکور هم ۱۶ مگاپیکسلی است.

موتو G71s دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. از جمله مشخصات دیگر جدیدترین گوشی موتورولا می‌توان به دو بلندگوی دالبی اتمس، حسگر اثر انگشت، سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MyUI 3.0 اشاره کرد.

قیمت گوشی موتو G71s

موتورولا دستگاه مذکور را در دو رنگ مشکی و سفید و با برچسب قیمتی ۱۶۹۹ یوان (۲۵۲) دلار به بازار عرضه خواهد کرد که این رقم در مقایسه با قیمت ۳۳۰ دلاری موتو G82 5G بسیار پایین‌تر است.

→ خواندن مطلب قبلی

لپ تاپ گیمینگ ROG Flow X16 ایسوس معرفی شد

خواندن مطلب بعدی ←

ایرباد لینک‌ بادز اس (LinkBuds S) سونی با برچسب قیمتی ۲۰۰ دلار معرفی شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *