موتورولا از گوشی موتو جی ۵۲ با صفحه‌نمایش آمولد و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی کرد

موتورولا از گوشی موتو جی 52 با صفحه‌نمایش آمولد و دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی کرد

کمپانی موتورولا در سکوت خبری از جدیدترین گوشی خود به نام موتو جی ۵۲ رونمایی کرد. این دستگاه از نظر زبان طراحی کاملاً مشابه موتو جی ۵۱ است که موتورولا سال گذشته آن را به دنیایی اسمارت‌فون‌ها معرفی کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزموچاینا، موتورولا برای جدیدترین گوشی هوشمند خود از صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی آمولد با کیفیت فول‌اچ‌دی پلاس استفاده کرده است. از جمله مشخصات پنل نمایشی این دستگاه می‌توان به رفرش ریت ۹۰ هرتز، نسبت تصویر ۲۰:۹، تراکم پیکسلی ۴۰۲ پیکسل بر اینچ و پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 اشاره کرد.

گوشی موتو جی ۵۲ با رابط کاربری اختصاصی موتورولا یعنی My UX که بر روی اندروید ۱۲ سوار است، عرضه خواهد شد.

این اسمارت‌فون به دوربین سه‌گانه مجهز که کیفیت اصلی‌ترین سنسور آن ۵۰ مگاپیکسل است. از جمله مشخصات دوربین اصلی موتو جی ۵۲ می‌توان به پشتیبانی از فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) اشاره کرد. دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو مشخصات دوربین‌های دیگر این دستگاه را تشکیل می‌دهند. موتورولا همچنین برای دوربین سلفی جدیدترین گوشی هوشمند خود از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

گوشی موتو جی ۵۲ برای انجام کارهای پردازشی در کنار ۴ یا ۶ گیگابایت رم به چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام مجهز شده است. کاربران برای خرید این دستگاه می‌توانند آن را در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی تهیه کنند. البته این اسمارت‌فون از اسلات کارت حافظه پشتیبانی می‌کند که افراد به کمک آن می‌توانند میزان حافظه ذخیره‌سازی دستگاه را افزایش دهند.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین شارژ این دستگاه را بر عهده دارد که از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی موتو جی ۵۲

این محصول از هفته آینده در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد و افراد برای خرید نسخه پایه آن می‌بایست ۲۴۹ یورو هزینه کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

ایلان ماسک به دلیل تاخیر در اعلام خرید سهام توییتر با شکایت مواجه شد

خواندن مطلب بعدی ←

تبلت ویوو پد با نمایشگر ۱۱ اینچی و اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *