گوشی متاورسی اچ تی سی ماه آینده به بازار معرفی می‌شود

گوشی متاورسی اچ تی سی ماه آینده به بازار معرفی می‌شود

کمپانی اچ‌تی‌سی که یکی از برندهای نام‌آشنا دنیای اسمارت‌فون‌ها، با انتشار پوستری از رونمایی گوشی جدیدی که با فناوری متاورس طراحی شده است در ماه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن، کمپانی  HTC اوایل سال جاری بود که خبر عرضه گوشی متاورسی خود به بازار را رسانه‌ای کرد. این شرکت با عرضه دستگاه مذکور قصد دارد تا بیش از پیش بر روی برنامه‌های کاربردی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی کار کند. پس از شایعات فراوان و خبرهای ضد و نقیض، حالا این برند تایوانی برای تولید اولین گوشی متاورسی خود کاملاً آماده است و به احتمال بسیار زیاد ماه آینده آن را روانه بازار می‌کند.

در پوستر منتشر شده این شرکت، اولین گوشی متاورسی اچ تی سی در ۲۸ ژوئن و حین برگزاری مراسم Log In To The Future معرفی خواهد شد. گفتنی است که این دستگاه با نام Viverse به بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

هرچند منابع رسمی و شرکت سازنده به مشخصات اولین گوشی متاورسی اچ تی سی اشاره‌ای نکرده‌اند اما بر اساس تصویر پوستر منتشر شده، این محصول در سمت راست دارای دکمه‌ تنظیم صدا و در سمت چپ به دکمه سنسور اثر انگشت مجهز خواهد شد. علاوه بر این، در این تصویر یک پورت جک ۳.۵ میلی‌متری در لبه بالایی دستگاه هم به چشم می‌خورد.

→ خواندن مطلب قبلی

شیائومی از اندروید باکس ((می باکس ۴S مکس)) رونمایی کرد

خواندن مطلب بعدی ←

راه‌اندازی اولین نیروگاه ذخیره انرژی CO2 جهان در ایتالیا

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *