گوشی زد تی ای اکسون ۴۰ اولترا (ZTE Axon 40 Ultra) معرفی شد

گوشی زد تی ای اکسون 40 اولترا (ZTE Axon 40 Ultra) معرفی شد

شرکت زد تی ای با معرفی گوشی اکسون ۴۰ اولترا از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کرد. این پرچمدار دارای قابلیت‌های منحصر به فردی است که از جمله می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و دوربین سلفی زیر نمایشگر اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزموچاینا، گوشی زد تی اکسون ۴۰ اولترا به نمایشگر ۶.۸۱ اینچی آمولد با رزولوشن +Full HD مجهز شده است و از جمله ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 اشاره کرد.

اسنپدراگون ۸ نسل ۱، قدرتمندترین تراشه کوالکام وظیفه پردازش داده‌ها و بازی‌های سنگین در این گوشی هوشمند را بر عهده دارد و این دستگاه در بالاترین پیکربندی به ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱ ترابایت حافظه داخلی UFS 3.1 مجهز است.

گوشی زد تی ای اکسون 40 اولترا (ZTE Axon 40 Ultra)  معرفی شد

بر روی پنل پشتی گوشی زد تی اکسون ۴۰ اولترا (ZTE Axon 40 Ultra) سه دوربین قرار گرفته است که سنسور اصلی آن از کیفیت ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دو دوربین دیگر این دستگاه هم از نوع اولتراواید و پریسکوپی هستند و سنسور هر دو دوربین مذکور ۶۴ مگاپیکسلی هستند. به بیانی دیگر این دستگاه سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی دارد که با آن‌ها می‌توان ویدئوهای با کیفیت ۸K ضبط کرد.

اگر به پنل نمایشی این دستگاه نگاهی بیندازیم، حفره‌ دوربین سلفی مشاهده نمی‌شود که این به معنای حذف دوربین سلفی در این گوشی نیست. زد‌تی‌ای برای دوربین سلفی جدیدترین پرچمدار خود از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کرده که آن را در زیر نمایشگر قرار داده است.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۸۰ واتی وظیفه تأمین انرژی گوشی زد تی ای اکسون ۴۰ اولترا (ZTE Axon 40 Ultra) را بر عهده دارد و خبری هم از شارژ بی‌سیم در این محصول نیست.

قیمت + نسخه‌های مختلف گوشی زد تی ای اکسون ۴۰ اولترا (ZTE Axon 40 Ultra)

این گوشی قدرتمند در ۴ نسخه مختلف روانه بازار می‌شود که قیمت آن‌ها عبارت‌اند از:

  • نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی: ۷۴۳ دلار
  • نسخه ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی: ۷۸۸ دلار
  • نسخه ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی: ۸۶۲ دلار
  • نسخه ۱۶ گیگابایت رم + ۱ ترابایت حافظه داخلی: ۱۰۸۵ دلار

→ خواندن مطلب قبلی

تسلا از مهندس سابق خود به اتهام سرقت اطلاعات محرمانه شکایت کرد

خواندن مطلب بعدی ←

نتایج یک مطالعه: کمک مالی به افراد نیازمند منجر به بهبود وضعیت سلامت آن‌ها می‌شود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *