گوشی انجوی ۵۰ (Enjoy 50) هواوی با سیستم عامل هارمونی معرفی شد

گوشی انجوی 50 (Enjoy 50) هواوی با سیستم عامل هارمونی معرفی شد

کمپانی هواوی که حدود یک ماه قبل از تبلت Matepad SE رونمایی کرده بود، یک گوشی به نام انجوی ۵۰ (۵۰ Enjoy) را به بازار معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزموچاینا، گوشی انجوی ۵۰ به نمایشگر ۶.۷۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز شده است. از جمله مشخصات پنل نمایشی جدیدترین گوشی هواوی می‌توان به نسبت تصویر ۲۰:۹، تراکم پیکسلی ۲۶۰ پیکسل در هر اینچ و حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

هواوی هرچند به نام چیپست استفاده شده در این دستگاه اشاره‌ای نکرده است اما با یک پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتزی مواجه هستیم. گوشی مذکور در بالاترین پیکربندی به ۸ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

جدیدترین گوشی کمپانی هواوی در پنل پشتی خود از دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی واید و ۱۲ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد. همچنین دوربین سلفی گوشی مذکور دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی است.

یکی دیگر از مهم‌ترین مشخصات این دستگاه، باتری بزرگ و قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن است که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۱، فناوری GPS، پورت USB-C، نسخه دوم سیستم عامل هارمونی و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا اشاره کرد.

قیمت گوشی انجوی ۵۰

هواوی گوشی مذکور را در ۳ رنگ آبی، سفید و مشکی و در نسخه‌های مختلفی روانه بازار می‌کند که قیمت هر کدام از  آن‌ها عبارت‌اند از:

  • نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایتی: ۱۹۵ دلار
  • نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی: ۲۲۵ دلار
  • نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی: ۲۵۵ دلار

→ خواندن مطلب قبلی

سامسونگ از اولین نمایشگر ۲۴۰ هرتزی OLED دنیا برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد

خواندن مطلب بعدی ←

پین کردن پست در پروفایل اینستاگرام امکان‌پذیر شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *