گوشی آنر ۹X با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ معرفی شد

گوشی آنر 9x با نمایشگر 120 هرتزی و چیپست اسنپدراگون 695 معرفی شد

برند آنر که پس از تحریم‌های آمریکا علیه هواوی از این شرکت جدا شد، از جدیدترین اسمارت‌فون خود به نام گوشی آنر ۹X رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از گیزمو چاینا، کمپانی آنر به‌تازگی از اسمارت‌فون Honor X8 رونمایی کرده بود که به تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ مجهز است. هم اکنون پس از گذشت یک ماه، گوشی آنر ۹X با تراشه‌ای قدرتمندتر نسبت به نسل قبلی خود یعنی اسنپدراگون ۶۹۵ عرضه خواهد شد.

گوشی آنر ۹X به یک پنل نمایشی ۶.۸۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. رفرش ریت این پنل نمایشی مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند ۱۲۰ هرتز است که این موضوع سبب می‌شود تا افکت‌ها و انیمیشن‌های صفحه روان‌تر به نمایش درآیند.

در پنل پشتی این گوشی هوشمند، ماژول دوربین سه‌گانه قرار گرفته است که یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی واید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق در آن جای داده شده‌اند. آنر همچنین برای دوربین سلفی جدیدترین گوشی خود از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با لنز واید استفاده کرده است.

گفتنی است که این گوشی هوشمند تنها در یک نسخه با ظرفیت ذخیره‌سازی ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.

اندروید ۱۱ با رابط کاربری Magic UI 4.2 هم مشخصات نرم‌افزاری این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. آنر برای تأمین شارژ این محصول از یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از قفل چهره، پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت، بلوتوث نسخه ۵.۱، پشتیبانی از شبکه ۵G و پورت USB-C اشاره کرد.

شایان‌ذکر، تاکنون اطلاعات چندانی از قیمت گوشی آنر ۹X در دسترس نیست که در صورت موجود شدن کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی خریداری کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

افزایش ۲ درصدی حق‌السهم دولت از اپراتورها در بودجه ۱۴۰۱ حذف شد

خواندن مطلب بعدی ←

شکایت ۵.۵ میلیارد دلاری دولت هلند از اپل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *