گوشی‌های آنر ۷۰ پرو و پرو پلاس با تراشه دایمنسیتی معرفی شدند

گوشی‌های آنر 70 پرو و پرو پلاس با تراشه دایمنستی معرفی شدند

گوشی‌های آنر ۷۰ پرو و پرو پلاس جدیدترین محصولات کمپانی آنر که در برخی از مشخصات متفاوت و در تعدادی دیگر شبیه به هم هستند. این دو گوشی هوشمند با تراشه‌های سری دایمنسیتی مدیاتک به بازار عرضه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، تراشه به کار رفته در مدل پرو پلاس، دایمنستی ۹۰۰۰ یکی از قدرتمندترین چیپست‌های مدیاتک است. پردازنده مذکور دارای لیتوگرافی ۴ نانومتری که قدرتمندترین هسته‌ آن از نوع Cortex X2 با فرکانس ۳/۰۵ گیگاهرتز است.

سه هسته‌ای Cortex A710 به همراه چهار هسته Cortex A510 هم سایر هسته‌های این تراشه را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، پردازشگر گرافیکی Mail-G710 MC10، مودم ۵G با موج‌های زیر ۶ گیگاهرتز هم دیگر مشخصات دایمنسیتی ۹۰۰۰ را تشکیل می‌دهند. آنر مدل پرو پلاس آنر ۷۰ را با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی را روانه بازار خواهد کرد.

آنر پرو پلاس به نمایشگر ۶.۷۸ اینچی OLED با از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از فناوری کاهش نور PWM مجهز شده است. گوشی‌های آنر ۷۰ پرو و پرو پلاس از دوربین‌های ۵۴ مگاپیکسلی واید، ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید و ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو بهره می‌برند. البته دوربین اولتراواید این دو گوشی هوشمند باتوجه به مکانیزمی که دارد، می‌تواند به‌صورت ماکرو هم عمل کند.

این دو گوشی علاوه بر دوربین‌های با مشخصات یکسان، از نظر باتری و فناوری شارژ هم شبیه به هم هستند. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی انرژی جدیدترین گوشی‌های آنر را تامین می‌کند. به گفته آنر، کاربران می‌توانند ۰ تا ۱۰۰ باتری مذکور را در ۳۰ دقیقه شارژ کنند.

مدل پرو و پرو پلاس دو اسمارت‌فون جدید آنر از نظر چیپست باهم متفاوت هستند. آنر ۷۰ پرو برخلاف مدل پرو پلاس به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰۰ مجهز شده است که از لیتوگرافی ۵ نانومتری بهره می‌برد. گفتنی است که این تراشه دارای هسته‌های Cortex A55 و Cortex A78 که با پردازشگر Mail-G610 Mc6 یکپارچه شده است.

 قیمت گوشی‌های آنر ۷۰ پرو و پرو پلاس

این دو دستگاه با نسخه‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند که قیمت آن‌ها عبارت‌اند از:

گوشی آنر ۷۰ پرو

نسخه ۲۵۶/۸ گیگابایتی: ۵۵۵ دلار

نسخه ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی: ۶۰۰ دلار

نسخه ۵۱۲/۱۲ گیگابایتی: ۶۶۰ دلار

گوشی آنر ۷۰ پرو پلاس

نسخه ۲۵۶/۸ گیگابایتی: ۶۴۵ دلار

نسخه ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی: ۶۹۰ دلار

→ خواندن مطلب قبلی

رئیس کل بانک مرکزی: رمز ریال در شهریور ماه متولد خواهد شد

خواندن مطلب بعدی ←

دسترسی ۵۰ مدل موبایل به واتس‌ اپ قطع می‌شود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *