کلیات طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی تصویب شد

کلیات طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی تصویب شد

اعضای کمیسیون بررسی طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی، امروز ۳ بهمن جلسه‌ای را برگزار کردند که در آن کلیات طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی را تصویب کردند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن، ۱۸ نفر از اعضای کمیسیون به کلیات این طرح که نام از صیانت کاربران در فضای مجازی به نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی تغییر کرده است، رای مثبت داند و به نوعی طرح را تصویب کردند.

این جلسه در حالی برگزار می‌شود که اعضای کمیسیون پیش‌تر اعلام کرده بودند جلسات این کمیسیون به دلیل درگیری نمایندگان در خصوص بررسی بودجه ۱۴۰۱ در سال جاری برگزار نخواهد شد.

به گفته رئیس این کمیسیون، جلسه‌ای که امروز برگزار شد، برای ارائه گزارش کارگروه‌ها به مردم بود که طرح با عجله‌ای عجیب و غریب در  به رای گذاشته شد و اعضای حاضر در کمیسیون به آن رای مثبت دادند.

در طی برگزاری این جلسه، جلال رشیدی کوچی از اعضای حاضر در جلسه از تهدید علیه خود سخن گفت:

من نه مخالف نظام هستم و نه مخالف انقلاب از خانواده‌ای آمده‌ام که پنج شهید تقدیم کرده است. عده‌ای برای موافقت با این طرح با من تماس می‌گیرند و من را تهدید می‌کنند.

کوچی در ادامه سخنان خود اظهار داشت که مردم همچنان نگران تصویب این طرح هستند.

تقی پور انوری هم در این جلسه اظهار داشت که تخریب و تهدیدها همچان در خصوص این طرح وجود دارد.

اما با این همه این تفاسیر، طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی تصویب شد که قطعا نگرانی شدیدی را برای مردم و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی ایجاد خواهد کرد.

→ خواندن مطلب قبلی

پایان روند صعودی بیت کوین تا اواخر سال ۲۰۲۴

خواندن مطلب بعدی ←

اینستاگرام حداقل زمان قابلیت محدودیت استفاده روزانه را افزایش داده است

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *