سامسونگ از کارت حافظه‌های MicroSD با نام PRO Endurance برای دوربین‌های امنیتی رونمایی کرد

سامسونگ از کارت حافظه‌های MicroSD با نام PRO Endurance برای دوربین‌های امنیتی رونمایی کرد

کمپانی سامسونگ که به‌تازگی نوعی حافظه SSD پرتابل را به بازار معرفی کرده بود، از کارت حافظه‌های MicroSD با نام PRO Endurance برای دوربین‌های امنیتی و نظارتی نیز رونمایی کرد. از جمله ویژگی این نوع کارت‌ها می‌توان به دوام و عمر بالای آن‌ها اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از سام موبایل، کارت حافظه‌های PRO Endurance به‌طور میانگین می‌توانند تا ۱۶ سال کار کرده و عمل ضبط دوربین‌ها را در هر شرایطی انجام دهند. به گفته سامسونگ، این محصول برای مواردی همچون نظارت، داشبورد، زنگ در و تمامی مواردی که بدون توقف به کار خود ادامه می‌دهند، مناسب است. کارت‌ حافظه‌های جدید غول فناوری کره‌جنوبی در برابر اشعه ایکس، دمای شدید، نفوذ آب و فرسودگی کاملا مقاوم و جان سخت است.

سامسونگ با بهره‌گیری از حافظه فلش NAND توانسته میانگین عمر این محصول را در شرایط کار مداوم به ۱۶ سال برساند. در واقع  این محصول بدون توقف شرایط ضبط، می‌تواند تا ۱۶ سال کار کند.

کارت‌های PRO Endurance که در نسخه‌های مختلفی روانه بازار می‌شوند، از نظر سرعت خواندن و نوشتن نیز عملکردی بی‌نظیر دارند و سرعت خواندن و نوشتن داده‌ها در این دست از محصولات به ترتیب ۱۰۰ و ۴۰ مگابایت بر ثانیه است. این محصول همچنین از ویدئوهای با وضوح تصویر Full HD و ۴K نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت کارت حافظه‌های PRO Endurance

این محصول در نسخه‌های ۳۲، ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی روانه بازار می‌شود که قیمت نسخه پایه آن ۱۰.۹۹ دلار است. مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن هم ۵۴.۹۹ دلار قیمت دارد.

→ خواندن مطلب قبلی

گوشی موتو E32 با نمایشگر ۹۰ هرتز و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

خواندن مطلب بعدی ←

ابتلای شدید به کرونا مغز را ۲۰ سال پیر‌تر می‌کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *