اینستاگرام به هشدار امبر (Amber Alert) مجهز شد؛ راهکاری برای پیدا کردن کودکان گمشده

اینستاگرام به هشدار امبر (Amber Alert) مجهز شد؛ راهکاری برای پیدا کردن کودکان گمشده

اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دنیا اخیراً به ابزاری به نام هشدار امبر (Amber Alert)  مجهز شده است که افراد به‌وسیله آن می‌توانند کودکان گم شده را ردیابی کنند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از انگجت، هشدار امبر در حال حاضر فقط برای کاربران واقع در کشور آمریکا فعال است و به گفته اینستاگرام، به‌زودی ابزار جدید خود را در ۲۵ کشور دیگر نیز فعال خواهد کرد.

قابلیت Amber Alert برای اولین بار در کشور ایالات متحده آمریکا و در سال ۱۹۹۶ معرفی شده بود تا اطلاعات کودکان گمشده از طریق تلویزیون، پیام‌های متنی و موارد دیگری اطلاع‌رسانی شوند.

به گفته کارشناسان، اضافه شدن قابلیت مذکور به اینستاگرام می‌تواند بسیار مؤثرتر از پیام‌های متنی باشد. چرا که با وجود گسترش این شبکه اجتماعی و استفاده آن توسط افراد مختلف، امبر آلرت صادر شده بیشتر و با جزئیات کامل‌تری نمایش داده می‌شود.

به گفته اینستاگرام، افراد و کاربران اگر هشداری دریافت کردند، هشدار مذکور به معنی آن است که در نزدیکی کاربران دریافت کننده پیام، جستجو برای پیدا کردن کودک گمشده در حال انجام است.

در نهایت، قابلیت جدید اینستاگرام به زودی در کشورهای هلند، تایوان، آفریقایی جنوبی، انگلستان، اوکراین، امارات متحده عربی و استرالیا در دسترس قرار خواهد گرفت.

→ خواندن مطلب قبلی

شیائومی فقط در یک ساعت ۲۷۰ هزار گوشی ردمی نوت ۱۱T را فروخت

خواندن مطلب بعدی ←

شرکت Oukitel از گوشی چینی WP19 با باتری ۲۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *