شیائومی از می بند ۷ با برچسب قیمتی ۴۴ دلار رونمایی کرد

شیائومی از می بند 7 با برچسب قیمتی 44 دلار رونمایی کرد

کمپانی شیائومی پس از عرضه موفقیت‌آمیز می بند شش، از نسل جدید دستبندهای هوشمند خود به نام می بند ۷ با برچسب قیمتی ۴۴ دلار رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزمو چاینا، نمایشگر نسل جدید دستبند هوشمند شیائومی بزرگ‌تر و ۱.۶۲ اینچ است. اما با این حال، تراکم پیکسلی آن تغییری نکرده و همان ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ است. البته با بزرگ‌تر شدن نمایشگر این محصول، رابط کاربری آن نیز تغییر کرده و آیکون‌ها جدیدی به آن اضافه شده است.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه، واچ‌فیس‌های متنوع آن که حدود ۱۰۰ مورد واچ فیس جدید با قابلیت شخصی‌سازی به آن اضافه شده است. البته شیائومی مشخصات و شکل ظاهری دستبند هوشمند جدیدش را تغییر نداده و همچنان مانند می بند شش از طراحی باریک و صفحه نمایش بیضی شکلی بهره می‌برد.

یک بخش مهم از پیشرفت‌های این دستگاه نسبت به مدل قبل، به اضافه شدن ابزارهای جدید در بخش ورزشی و بهبود یافتن آن برمی‌گردد. شیائومی چهار ویژگی جدید برای تحلیل وضعیت کاربران هنگام ورزش اضافه کرده است که مدت زمان ورزش، زمان صرف شده برای ریکاوری، اکسیژن دریافتی و اثرات ورزش هوازی را به آن‌ها نشان می‌دهد.

اما به‌صورت کلی، این دستگاه می‌تواند حدود ۱۲۰ ورزش مختلف را شناسایی کرده و داده‌های به دست آمده از انجام آن‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد. از جمله ویژگی‌های دیگر می بند ۷ می‌توان به اندازه گیری اکسیژن خون، ثبت مداوم ضربان قلب، تحلیل خواب، بررسی و کنترل استرس و استاندارد ۵ATM (مقاوم در برابر نفوذ آب) اشاره کرد.

در نهایت باتری این محصول با یکبار شارژ می‌تواند ۱۴ روز انرژی آن را تأمین کند اما احتمالاً مقدار مذکور با فعال‌بودن قابلیت‌های پیشرفته کاهش پیدا می‌کند.

زمان عرضه + قیمت می بند ۷

بر اساس گفته‌های شیائومی، این محصول از ۱۰ خرداد در بازار چین عرضه خواهد شد و افراد برای خرید نسخه معمولی و NFC به ترتیب باید ۳۷ و ۴۴ دلار پرداخت کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

گوشی‌های سری اوپو رینو ۸ معرفی شدند

خواندن مطلب بعدی ←

شیائومی از گوشی‌های ردمی نوت ۱۱T پرو و پرو پلاس رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *