شیائومی از اندروید باکس ((می باکس ۴S مکس)) رونمایی کرد

شیائومی از اندروید باکس ((می باکس 4S مکس)) رونمایی کرد

کمپانی شیائومی در سکوت کامل خبری، از جدیدترین اندروید باکس خود به نام می باکس ۴S مکس رونمایی کرد. این دستگاه دارای حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی است و از قابلیت پخش ۸K پشتیبانی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزموچاینا، دستگاه‌های سری می باکس شیائومی از جمله محبوب‌ترین اندروید باکس‌های محبوب در جهان است که با امکاناتی خوب و قیمتی مناسب به بازار عرضه می‌شوند.

حالا شیائومی از جدیدترین دستگاه این سری از اندروید باکس‌ها به نام می باکس ۴S مکس رونمایی کرده است. این دستگاه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود.

تراشه اندروید باکس جدید شیائومی، Amlogic S905X3 که ساختار آن از ۴ هسته Cortex A55 به همراه Mail-G31 MC2 تشکیل شده است.

شیائومی در تبلیغات جدیدترین دستگاه می باکس مدعی که امکان پخش فایل‌های با رزولوشن ۸K در آن وجود دارد اما به گفتهٔ APC TV ، این اندروید باکس از رمزگشایی سخت‌افزاری AV1 پشتیبانی نمی‌کند و بنابراین نباید انتظار پخش روان محتوای ۸K را داشته باشید.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی ۴K HDR، کنترل از راه دور بلوتوث، رابط کاربری MIUI TV، درگاه HDMI 2.1 و درگاه USB 3.0 اشاره کرد.

در نهایت شیائومی اندروید باکس جدید خود را با قیمت ۷۵ دلار فعلا در بازار چین عرضه کرده و هنوز در مورد عرضه آن به بازارهای جهانی جزئیاتی را منتشر نکرده است.

→ خواندن مطلب قبلی

مصرف پلاستیک تا سال ۲۰۶۰ سه برابر بیشتر می‌شود

خواندن مطلب بعدی ←

گوشی متاورسی اچ تی سی ماه آینده به بازار معرفی می‌شود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *