محدودیت زمانی حذف پیام‌ها در واتس‌اپ به بیش از دو روز افزایش پیدا می‌کند

محدودیت زمانی حذف پیام‌ها در واتس‌اپ به دو روز افزایش پیدا می‌کند

حذف پیام‌های ارسال شده در گروه‌ یکی از بزرگ‌ترین مشکلات واتس‌اپ است که فقط تا یک ساعت پس از ارسال، می‌توان پیام را حذف کرد. حالا به نظر می‌رسد متا محدودیت زمانی حذف پیام‌ در گروهای واتس‌اپ را از یک ساعت به بیش از ۲ روز افزایش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از سایت WABetaInfo، محدودیت زمانی حذف پیام‌های ارسال شده در نسخه ۲.۲۲.۱۵.۸ بتای واتس‌اپ از یک ساعت به دو و نیم روز افزایش پیدا کرده است. البته قابلیت مذکور فقط برای برخی از کاربران نسخه بتا فعال شده است.

گفتنی است که هیچ علامت یا نشانه‌ای از افزایش محدودیت زمانی حذف پیام‌ در گروه‌های واتس‌اپ وجود ندارد و WABetaInfo مدعی است که با تلاش برای حذف کردن پیام‌هایی که در گذشته ارسال شده بود، متوجه این تغییر شده است.

واتس‌اپ قابلیت حذف پیام‌ در گروه‌ها را ابتدا سال ۲۰۱۷ معرفی کرد تا افراد به وسیله آن بتوانند پیام‌های موردنظر خود را برای تمامی افراد گروه حذف کنند. البته، قابلیت مذکور در آن زمان با محدودیت ۸ دقیقه‌ای مواجه بود. برای مثال، افراد فقط ۸ دقیقه پس از ارسال پیام به گروه، امکان حذف آن را داشتند. پس از آن، این میزان به یک ساعت افزایش پیدا کرد.

حالا واتس‌اپ در نظر دارد تا محدودیت زمانی برای حذف پیام‌های داخل گروه را به دو و نیم روز یا به عبارتی ۶۰ ساعت افزایش دهد. شایان ذکر، اخیرا قابلیت‌های مختلفی به واتس‌اپ اضافه شده است که از جمله می‌توان به تماس گروهی، قابلیت مخفی کردن وضعیت آنلاین و ویرایش پیام‌ها اشاره کرد.

→ خواندن مطلب قبلی

هواوی از برند عکاسی XMAGE رونمایی کرد

خواندن مطلب بعدی ←

همزمان با سقوط بازار ارزهای دیجیتال، فروش NFT هم کاهش پیدا کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *