لپ تاپ Realme Book Prime در آپریل معرفی خواهد شد

لپ تاپ Realme Book Prime در آوریل معرفی خواهد شد

برند ریلمی که چند سال اخیر پیشرفت قابل توجه‌ای در عرضه اسمارت‌فون‌ها و لپ‌تاپ‌ها داشته است، در ژانویه ۲۰۲۲ از نسخه Enhanced Edition سری لپ‌تاپ‌های خود رونمایی کرد. اخیرا خبرهای جدیدی از ریلمی به گوش می‌رسد که قصد دارد در آپریل (بهار ۱۴۰۱) از لپ تاپ Realme Book Prime رونمایی کند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از سایت جی اس ام آرنا، نسخه جهانی این محصول با نسخه هندی به صورت همزمان و در آپریل معرفی خواهند شد. البته تعدادی از منابع برخی از مشخصات لپ تاپ جدید ریلمی را لو داده‌اند.

ریلمی بوک نسخه Prime احتمالا به یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی از نوع LCD مجهز خواهد شد. نسبت تصویر ۳:۲ و کیفیت ۲۱۶۰×۱۴۴۰ پیکسلی از جمله مشخصات این پنل نمایشی است.

ریلمی برای پردازنده این دستگاه از پردازنده نسل یازدهم Core i5 اینتل استفاده کرده است و آن را با رم ۱۶ و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی PCle SSD عرضه خواهد کرد.

این لپ‌تاپ به یک باتری ۵۴ وات ساعتی مجهز شده است و برای شارژ آن از آداپتور ۶۵ واتی استفاده خواهد شد.

طبق گزارشات منتشر شده، این دستگاه از پورت‌های USB Type-C ،USB-A و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی خواهد کرد که پورت تایپ C این دستگاه از نسل دوم USB-C 3.2 و پورت تایپ A از نسل اول USB-A 3.1 است.

از جمله مشخصات دیگر این لپ‌تاپ می‌توان به Wi-Fi6، بلوتوث ۵.۲، بلندگوهای استریو و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

در حال حاضر هیچگونه منبعی به قیمت لپ تاپ Realme Book Prime اشاره نکرده است. اما با این حال، کاربران برای خرید Realme Book Enhanced Edition در چین باید ۷۴۳ دلار پرداخت کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

شبکه اجتماعی ترامپ در اپ استور منتشر شد

خواندن مطلب بعدی ←

سامسونگ برای شانزدهمین سال پیاپی به عنوان برترین برند تلویزیون انتخاب شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *