لوگوی ایرانسل تغییر کرد

لوگوی ایرانسل تغییر کرد

ایرانسل یکی از دو اپراتور برتر کشور در راستای نوسازی هویت سازمانی از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن، مدیرعامل ایرانسل با انتشار پستی در اینستاگرام از لوگوی سازمانی و جدید این اپراتور رونمایی کرد.

عباس آرند به روزرسانی و تغییر هویت سازمانی یک برند را ناشی از توسعه کسب و کار، تغییر و گسترش دامنه خدماتی به بخش‌های جدید عنوان کرد.

وی به پیاده‌سازی استراتژی نوسازی برند این سازمان اشاره کرد که یکی از موارد آن، تغییر لوگوی ایرانسل بوده است.

مدیرعامل این شرکت همچنین یکپارچه‌سازی و ایجاد پلتفرم‌های واحد ارائه محصولات و خدمات، تاکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشه‌های نوآورانه به عنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم و عاطفی و زیباشناسی نوگرایانه را از جمله دلایل تغییر هویت سازمانی ایرانسل عنوان کرد.

عباسی آرند به شکل و ظاهر لوگوی جدید ایرانسل هم اشاره کرد و اظهار داشت که رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته از مهم‌ترین المان‌های بصری طراحی جدید هستند.

وی تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب و کارهای دیجیتال به‌جای نقش صرف اپراتور دیتا را از جمله عوامل محرک نوسازی برند این اپراتور عنوان کرد.

عباسی در پایان این پست اینستاگرامی به خلق پلتفرم‌های دیجیتال برتر برای ایجاد زندگی درخشان‌تر اشاره کرد و اظهار داشت که همه شایسته بهره‌مندی از یک زندگی نو و متصل هستند.

→ خواندن مطلب قبلی

مشخصات گوشی اوپو K10 با پشتیبانی از شارژر ۸۰ واتی فاش شد

خواندن مطلب بعدی ←

پخش نتفلیکس در روسیه متوقف می‌شود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *