قابلیت جدید اینستاگرام/ لایک خصوصی استوری ها

قابلیت جدید اینستاگرام/ لایک خصوصی استوری ها

اینستاگرام که به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود، هر چند وقت یکبار از یک قابلیت جدید رونمایی می‌کند. در همین راستا لایک خصوصی استوری ها یکی از جدیدترین ویژگی‌های اضافه شده به این پلتفرم اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از انگجت، کاربران در جدیدترین نسخه بروزرسانی شده اینستاگرام می‌توانند با استفاده از قابلیت لایک خصوصی (Private Like Story) استوری افراد لایک کنند.

قابلیت جدید اینستاگرام این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بدون ارسال پیام (متن یا ایموجی) در دایرکت، استوری‌های که مشاهده می‌کنند را لایک کنند. قبلا افراد برای واکنش نشان دادن به Story باید پیام یا ایموجی خود را در قالب دایرکت ارسال می‌کردند.

شایان ذکر، قابلیت لایک کردن خصوصی استوری‌ ها هنوز برای همه کاربران در دسترس نیست.

مدیرعامل اینستاگرام، آدام موسری در یک پست ویدئوی جدیدترین قابلیت اضافه شده به این پلتفرم اجتماعی را معرفی کرد. وی در ویدئوی معرفی گفت:

در استوری‌ها یک آیکون قلب بین آن هواپیمای کوچک کاغدی و ارسال پیام وجود خواهد داشت که اگر بر روی آن ضربه بزنید، برای فرد صاحب استوری یک لایک در برگه بیینده‌ها ارسال می‌شود.

به گفته ادم موسری یکی از مهم‌ترین اهداف لایک خصوصی، واکنش سریع، راحت و بدون دغدغه کاربران به استوری‌ها است.

همانطور که از نام این ویژگی پیداست، به غیر فرد صاحب اکانت، کاربران دیگر نمی‌توانند تعداد لایک‌های یک استوری را مشاهده کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

اندروید باکس ایرانی تسکو مدل اکو معرفی شد

خواندن مطلب بعدی ←

نوکیا از گوشی G11 با دوربین سه‌گانه و باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *