روز سیاه بازار ارزهای دیجیتال؛ قیمت بیت‌کوین به زیر ۲۵ هزار دلار رسید

روز سیاه بازار ارزهای دیجیتال؛ قیمت بیت‌کوین به زیر 25 هزار دلار رسید

بیت کوین که از آن به عنوان پادشاه دنیای رمزارزها یاد می‌شود، روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و با کاهش ارزش، هم‌اکنون کمتر از ۲۵ هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن، در حال حاضر بیت کوین با ۲۳۶۰۰ دلار معامله می‌شود. قیمت بیت‌کوین در حالی به زیر ۲۵ هزار دلار رسیده که ارزش آن نسبت به یک ماه اخیر ۲۲ درصد کاهش داشته است. علاوه بر این، ارزش بیت‌کوین نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هم با افتی ۳۷ درصدی همراه بوده است.

گفتنی است که سایر رمزارزها هم مانند بیت‌کوین روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند و قیمت دومین رمزارز با ارزش دنیا، با کاهشی معنادار به ۱۲۴۰ دلار رسید. ارزش اتریوم در حالی به رقمی کمتر از ۱۵۰۰ دلار رسیده است که ژانویه ۲۰۲۱، آخرین باری بود که این رمز ارز با رقمی کمتر ۱۵۰۰ دلار خرید و فروش می‌شد.

از بین ۱۰ رمزارز برتر دنیا، دوج کوین بیشترین سقوط را تجربه کرده است. این رمزارز که هم‌اکنون با قیمت ۰.۰۵۵ دلار خرید فروش می‌شود، در ۲۴ ساعت اخیر قیمت آن حدودا ۱۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

در کل بازار ارزهای دیجیتال وضعیت خوبی ندارد و به اصطلاح بازار قرمز پوش شده است. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا وضعیت موجود ادامه پیدا خواهد کرد و قیمت بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار می‌رسید یا خیر؟

→ خواندن مطلب قبلی

این مولکول می‌تواند کشنده‌ترین سرطان را هم نابود کند

خواندن مطلب بعدی ←

لنوو از دو لپ‌تاپ گیمینگ سری لژیون با پردازنده‌های رایزن ۶۰۰۰ رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *