ادامه روزهای سیاه بازار رمزارزها؛ قیمت بیت‌کوین به زیر ۲۰ هزار دلار رسید

ادامه روزهای سیاه بازار رمزارزها؛ قیمت بیت‌کوین به زیر 20 هزار دلار رسید

بازار ارزهای دیجیتال که در صدر آن‌ها بیت کوین قرار دارد، همچنان در سیر نزولی قرار دارند و روزهای سیاهی را تجربه می‌کنند. قیمت بیت‌کوین که هفته گذشته به زیر ۲۵ هزار دلار رسیده بود، امروز با مبلغی کمتر از ۲۰ هزار دلار معامله می‌شود.

بیت‌کوین در حالی با ارزشی کمتر از ۲۰ هزار دلار خرید و فروش می‌شود، دسامبر ۲۰۲۰ آخرین باری بود که این رمز ارز با قیمتی زیر ۲۰ هزار دلار معامله می‌شد. گفتنی است که قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مطلب، با قیمتی در محدوده ۱۹۳۶۰ دلار خرید و فروش می‌شود.

شیب تند سقوط بازار رمزارزها با سرعت زیادی در حال پیشروی است و ارزش این بازار که زمانی به ۳ تریلیون دلار رسیده بود، در حال حاضر با کاهشی ۷۲ درصدی، حدودا ۸۴۲ میلیارد دلار برآورد شده است.

علاوه بر بیت‌کوین، تقریبا تمامی رمزارزها نیز افت قیمت را تجربه کرده و روزهای بسیار بدی را سپری می‌کنند. در این بین اتریوم، دومین رمزارز با ارزش دنیا نیز طی ۲۴ ساعته گذشته با کاهشی بیش از ۸ درصد، حدودا ۱۰۰۰ دلار ارزش دارد.

در بین ۱۰ رمز برتر جهان، بایننس هم پس از بیت کوین و اتریوم بیشترین افت ارزش را داشته است. این رمزارز با کاهشی ۶.۷۳ درصدی در حال حاضر در محدوده ۲۰۰ دلار معامله می‌شود

در نهایت، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال معتقدند که روزهای سیاه بیت‌کوین همچنان ادامه دار خواهد بود و حتی ممکن است قیمت این رمز ارز محبوب در روزهای آینده به زیر ۱۰ هزار دلار هم برسد. حالا باید منتظر ماند و دید که چه سرنوشتی در انتظار پادشاه رمرزارزها یا به طور کلی بازار ارزهای دیجیتال است؟

→ خواندن مطلب قبلی

قابلیت‌های جدیدی برای حفظ حریم خصوصی و تماس گروهی به واتس‌اپ اضافه شد

خواندن مطلب بعدی ←

فروش می بند ۷ شیائومی از مرز یک میلیون نسخه گذشت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *