اوکراین با فروش NFT از ارتش خود در جنگ با روسیه حمایت مالی می‌کند

اوکراین با فروش NFT از ارتش خود در جنگ با روسیه حمایت مالی می‌کند

اوکراین که پس حمله نظامی روسیه با مشکلات و معضلات جدی مالی مواجه شده است، با راه‌اندازی NFT در صدد است تا از ارتش خود حمایت مالی کند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از انگجت، وزارت تحول دیجیتال اوکراین مجموعه‌ای از NFTها را راه‌اندازی کرده است تا با فروش آن‌ها بودجه ارتش خود را تامین کند. مقامات اوکراینی در اوایل همین ماه یعنی مارس از راه‌اندازی و فروش NFT ها خبر دادند.

حالا پس از گذشت نزدیک به یک ماه، این پروژه تحت عنوان موزه تاریخ جنگ در دسترس قرار دارد و قرار است به‌عنوان سندی در رابطه با جنگ و تهاجم روسیه علیه اوکراین مورد استفاده قرار بگیرد.

موزه تاریخ جنگ از ۵۴ NFT تشکیل شده است که وقایع سه روز اول جنگ روسیه علیه اوکراین را مستند می‌کند. این آثار توسط مجموعه‌ای از هنرمندان اوکراینی و بین‌المللی طراحی شده‌اند که هرکدام از آن‌ها به توییت یکی از کاربران در رابطه با اشغال اوکراین اشاره شده است.

به گفته وزارت تحول دیجیتال اوکراین، هر ان اف تی بسیار ساده و واضح رویداد مربوط جنگ را نمایش می‌دهد.

مقامات اوکراین با راه‌اندازی این پروژه قصد دارند تا منابع مالی موردنیاز در خصوص جنگ با روسیه را تأمین کنند. به بیانی دیگر فروش NFT آخرین راهی که اوکراین برای تأمین مالی در حوزه دفاعی، به آن روی آورده است.

→ خواندن مطلب قبلی

پاداش‌های ۲۰۰ هزار دلاری اپل برای حفظ مهندسان و کارکنان اصلی

خواندن مطلب بعدی ←

بزرگ‌ترین سنسور دوربین سونی به‌زودی برای گوشی‌های موبایل عرضه می‌شود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *