فروش می بند ۷ شیائومی از مرز یک میلیون نسخه گذشت

فروش می بند 7 شیائومی از مرز یک میلیون نسخه گذشت

هنوز چند هفته از آغاز عرضه جدیدترین بند شیائومی یعنی می‌ بند ۷ نمی‌گذرد که شیائومی مدعی حدود یک میلیون از آن را در چین به فروش رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزچاینا، دستبندهای سری می‌ بند شیائومی از جمله محصولات این شرکت در بازار‌های جهانی است که همواره جزو محبوب‌ترین‌ها و پرفروش‌ترین‌های غول چینی است. حالا شیائومی مدعی که فروش می بند ۷ در بازار چین از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است. این میزان از فروش فقط در بازار چین بوده است و احتمالاً با عرضه آن در بازارهای جهانی، شیائومی دستگاه‌های بیشتری را از آن به فروش برساند.

می بند ۷ به یک نمایشگر ۱.۶۲ اینچی آمولد با تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر اینچ مجهز که این پنل نمایشی در مقایسه با نسل قبلی حدوداً ۲۵ درصد بزرگتر شده است. شیائومی علاوه بر بزرگ‌تر کردن نمایشگر، در بخش رابط کاربری نیز تغییراتی را اعمال کرده است تا جلوه بصری بهتری را برای این دستگاه به ارمغان آورد.

به گفته شیائومی، این دستگاه از ۱۰۰ واچ‌فیس مختلف پشتیبانی می‌کند که افراد باتوجه به سلیقه و علاقه خود می‌توانند آن‌ها را شخصی‌سازی کنند.

بر اساس شایعات و گزارش‌ها منتشر شده، شیائومی به زودی این دستگاه را برای بازار هند و اروپا نیز عرضه خواهد کرد و از همین رو انتظار می‌رود فروش می بند ۷ از نسل‌های قبلی بیشتر شود.

→ خواندن مطلب قبلی

ادامه روزهای سیاه بازار رمزارزها؛ قیمت بیت‌کوین به زیر ۲۰ هزار دلار رسید

خواندن مطلب بعدی ←

رکوردشکنی جدیدی از بزرگ‌ترین هواپیمای دنیا به ثبت رسید

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *