طراحی و رنگ‌های گوشی Poco M4 Pro 4G قبل از عرضه فاش شد

طراحی و رنگ‌های گوشی Poco M4 Pro 4G قبل از عرضه فاش شد

پوکو که یکی از بهترین برندهای شیائومی در زمینه ساخت اسمارت‌فون‌ها است، فردا یعنی ۲۸ فوریه از جدیدترین محصول خود یعنی گوشی Poco M4 Pro 4G در هند و اروپا رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه صنایع مدرن و به نقل از گیزمو چاینا، برخی از منابع رسمی که پیشتر مشخصات فنی این گوشی هوشمند را فاش کرده بودند، اکنون نیز با انتشار تصاویری طراحی و رنگ‌های آن را لو داده‌اند.

طراحی ماژول دوربین‌های گوشی Poco M4 Pro 4G مشابه نسخه ۵G همین اسمارت فون که سه سنسور دوربین در آن جای داده شده است. اصلی‌ترین سنسور دوربین این گوشی هوشمند ۶۴ و دو سنسور دیگر به ترتیب ۸ و ۲ مگاپیکسلی خواهند بود.

بخشی دیگری از مشخصات لو رفته در خصوص این اسمارت‌فون مربوط به رنگ‌های آن است که با رنگ‌های آبی، مشکی و زرد عرضه خواهد شد.

پوکو تا به حال مدل‌های مختلفی از گوشی‌های سری M روانه بازار کرده که پنل نمایشی همه آن‌ها LCD بوده است. اما گزارشات حاکی از آن که پنل نمایشی ۶.۴۳ اینچی گوشی Poco M4 Pro 4G سوپر آمولد خواهد بود. از جمله مهم‌ترین مشخصات نمایشگر این صفحه نمایش می‌توان به حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی، رفرش ریت ۹۰ هرتز و کنتراست ۴۵۰۰۰۰۰:۱ اشاره کرد.

جدیدترین اسمارت‌فون سری M پوکو با وزن ۱۷۹.۵ گرم و با پشتیبانی از گواهی IP53 روانه بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند برای پردازش داده‌ها به پردازنده هلیو G96 مدیاتک با رم LPDDR4X مجهز خواهد شد.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی هم از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است.

→ خواندن مطلب قبلی

تحریم کارت‌های بانکی روسیه توسط سرویس‌های Apple PAY و Google Pay

خواندن مطلب بعدی ←

مجلس برای واردات گوشی‌های با ارزش بیش از ۶۰۰ دلار، تعرفه ۱۲ درصدی تعیین کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *