شراکت سگا با مایکروسافت

شراکت سگا با مایکروسافت

سگا در پروژه سوپر گیم خود با مایکروسافت شریک می شود.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن  به نقل از انگجت، سگا با مایکروسافت همکاری می کند تا از پلتفرم ابری Azure این شرکت برای تولید «بازی های جهانی و در مقیاس بزرگ» به عنوان بخشی از پروژه سوپر گیم  استفاده کند.

سگا برای اولین بار این شراکت را در ماه می گذشته در طی یک رویداد سرمایه گذاری اعلام کرد. در آخرین اعلامیه، سگا گفت که این پروژه در استراتژی میان‌مدت تا بلندمدت آن جدایی‌ناپذیر است و شاهد ساخت بازی‌هایی با مولفه آنلاین جهانی خواهد بود.

این شراکت پیشنهادی نشان می‌دهد که سگا به آینده نگاه می‌کند و با همکاری با مایکروسافت برای پیش‌بینی چنین روندهایی که در آینده شتاب بیشتری می‌گیرند، همکاری می‌کند.

هدف سگا بهینه‌سازی فرآیندهای توسعه و ادامه ارائه تجربیات با کیفیت بالا برای بازیکنان با استفاده از فناوری‌های ابری Azure است.

در این مرحله، ما زیاد به این واقعیت نمی پردازیم که سگا و مایکروسافت در این پروژه شریک هستند. بسیاری از شرکت‌ها، از جمله شرکت‌هایی مانند سونی، برای زیرساخت‌های ابری خود به مایکروسافت وابسته هستند، تا حدی به این دلیل که می‌خواهند از ایجاد یک پشتیبان آنلاین از ابتدا جلوگیری کنند.

سارا باند از مایکروسافت در مورد این شراکت گفت: ما مشتاقانه منتظریم تا با یکدیگر همکاری کنیم زیرا آنها راه‌های جدیدی را برای ایجاد تجربه‌ بازی‌های منحصر به فرد برای آینده با استفاده از فناوری های ابری مایکروسافت کشف می کنند. ما با هم نحوه ساخت، میزبانی و اجرای بازی‌ها را با هدف ارزش افزودن بیشتر به بازیکنان و سگا دوباره تصور خواهیم کرد.

→ خواندن مطلب قبلی

زمینه‌چینی ناسا برای اعلام زندگی در کرات دیگر

خواندن مطلب بعدی ←

شورولت مدل ۱۹۵۷ برقی شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *