سندباکس قصد دارد با بازیها، اجراهای زنده و تجربیات اجتماعی به رشد متاورس باز خود سرعت بخشد.
به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از کوین تلگراف، متاورس همچنان نقطه جذاب بعدی ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاران است. با سندباکس (The Sandbox)، زیرمجموعه برندهای Animoca و پلتفرم متاورس توکن غیرقابل تعویض (NFT)، سرمایه ۹۳ میلیون دلاری را در دور تامین مالی به رهبری SoftBank Vision Fund 2 جمع آوری کرد.
طبق این اعلامیه، سندباکس قصد دارد با بازیها، اجراهای زنده و تجربیات اجتماعی به رشد متاورس باز خود سرعت بخشد و در عین حال از سازندگان بیشتر حمایت کند و برندها و ویژگیهای فکری بیشتری را در بر بگیرد.
این بازی بازیکنان را قادر میسازد تا از زمان صرف شده در متاورس به روشهای مختلف درآمد کسب کنند، که به عنوان مدل بازی برای کسب درآمد نیز شناخته میشود.
در این اطلاعیه آمده است که این یک اقتصاد دایره ای ایجاد می کند که در آن منابع جمع آوری شده توسط یک دسته از بازیکنان فروخته و توسط دسته دیگری از بازیکنان یا خالقان خریداری می شود.
به عنوان یک متاورس باز مبتنی بر NFT، فعالیت سندباکس به دلیل مشارکت با بیش از ۱۶۵ برند و بسیاری از شخصیتها زبانزد است.
آرتور مادرید، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران سندباکس، برنامههای تیم را برای گسترش مد، معماری، کنسرتها و نمایشهای مجازی، گالریهای هنری و موزهها به اشتراک گذاشت.
او گفت: ما در حال توسعه یک اکوسیستم کامل هستیم که فرصتهای شغلی دیجیتالی جدیدی را برای بازیکنان و سازندگان در متاورژن باز NFT باز میکند.
آرون وانگ، سرمایه گذار در SoftBank Investment Advisers، توضیح داد که سندباکس از بلاک چین و حکومت غیرمتمرکز برای دادن قدرت و کنترل به کاربران خود استفاده می کند.
او گفت: ما معتقدیم سندباکس در حال ساخت یک متاورس باز است و فرصتهای اقتصادی جدیدی را با توانمندسازی افراد برای ساختن و کسب درآمد از آثارشان، از آواتارها و ساختمانها گرفته تا بازیها و کلکسیونها، باز میکند.
ماه گذشته، شرکت مادر Animoca Brands Sandbox، با حمایت غولهای بازی مانند Ubisoft Entertainment، ۶۵ میلیون دلار در دور جدید سرمایه جذب کرد و ارزش آن را دو برابر کرد و به ۲.۲ میلیارد دلار رساند.