سرمایه‌گذاری حراج‌های هنری در NFT

استودیوی توسعهNFT  موخیتو اعلام کرد که ۲۰ میلیون دلار سرمایه از تعدادی از سرمایه گذاران، از جمله حراج بین المللی ساتبیز جمع آوری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن، بر اساس اطلاعیه ای که در فوربس منتشر شد، خانه حراج ساتبیز با همکاری چند موسسه هنری، ۱۰۰ میلیون دلار در این دور کمک کرد.

این استارت آپ اظهار داشت که از این تزریق سرمایه جدید برای رشد و توسعه تیم های مهندسی خود، ایجاد نسخه بهتر از پلتفرم NFT فعلی خود و توسعه بیشتر پلتفرم های تجاری و سرمایه گذاری NFT استفاده خواهد کرد.

بازار NFT از ماه سپتامبر کاهش فروش کل ماهانه خود را تجربه کرده است؛ اگرچه بر اساس گزارش nonfungible.com در ماه گذشته این رقم بین ۱.۸ تا ۲.۱ میلیارد دلار بوده است.

مجموع فروش ماهانه بازار NFT پس از افزایش مداوم در اواخر جولای در ۴ سپتامبر به بالاترین حد خود با ۳.۷ میلیارد دلار رسید.

۳۱ میلیون دلار از کل فروش فعلی بازار NFT ناشی از فروش دارایی های مبتنی بر هنر است.

بازارهای هنر دیجیتالی مانند OpenSea در این مدت به خوبی مورد توجه قرار گرفتند و طبق گزارشات ۹۸ درصد از معاملات بازار را تا آگوست ۲۰۲۱ میزبانی می کردند.

فروشندگان هنری و موزه ها توجه خود را به بازارهای مالی نوین معطوف کرده اند و با دنبال کردن پول آشکار در این بازار جدید، به دنبال بهره مندی از مزایای آن هستند.

حراج های ساتبیز و کریستیز در یک سال گذشته تعدادی حراج موفق NFT داشته اند. کریستیز اولین مورد از این دو بود که حراج جهانی NFT را برگزار کرد.

موخیتو قبلاً در توسعه بازار دیجیتالی جدید NFT خود به نام ساتبیز به متاورس کمک کرد.

کوین اولیری، تاجر و شخصیت تلویزیونی، یکی از مخالفان سرسخت سرمایه گذاری های مبتنی بر ارزهای رمزنگاری شده، اخیراً در مصاحبه ای در پادکست Pomp اعتقاد خود را مبنی بر بزرگ شدن بازار NFT از بیت کوین اعلام کرده است.

→ خواندن مطلب قبلی

انقلاب در فیس بوک با تغییر نام

خواندن مطلب بعدی ←

هواوی از ساعت GT3 رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *