رونمایی از گوشی Redmi K50 نسخه Exclusive Super Cup در آینده نزدیک

رونمایی از گوشی Redmi K50 نسخه Exclusive Super Cup در آینده نزدیک

کمپانی شیائومی اخیر پوستری را منتشر کرده است که به ورود اولین نسخه از گوشی Redmi K50 اشاره دارد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از گیزمو چاینا، شیائومی مدل جدیدی از ردمی کا ۵۰ به نام Redmi K50 Super Cup Exclusive Edition را معرفی خواهد کرد. این در حالی است که طبق گزارشات قبلی، احتمال داده می‌شد که این کمپانی گوشی Redmi K50 را در چهار نسخه +K50، K50 Pro، K50 Pro و K50 Edition عرضه کند.

طبق گزارشات درز شده، نسخه سوپر کاپ با حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. به غیر از مورد ذکر شده، اطلاعات دیگری از این مدل K50 به بیرون درز نکرده است. اما با این حال، قبلا برخی از ویژگی و مشخصات کلیدی سایر مدل‌های گوشی کا ۵۰ فاش شده است.

یکی از شایعات که توسط بسیاری از منابع معتبر تایید شده، مربوط به تراشه مورد استفاده در این نسل از اسمارت‌فون‌های شیائومی است. طی همین شایعات، به احتمال بسیار زیاد مدل گیمینگ K50 به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز و برای سه مدل دیگر هم از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۷۰، دایمنسیتی ۸۰۰۰ و دایمنسیتی ۹۰۰۰ استفاده خواهد شد.

مدل گیمینگ این نسل از اسمارت‌فون‌ها برای کنترل دما به فناوری Dual VC مجهز می‌شود. به احتمال بسیار زیاد این دست از گوشی‌های هوشمند به فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز مجهز خواهند شد تا باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ شود.

طبق شایعات درز شده، مدل Gaming Edition از بلندگوهای دوگانه JBL استفاده خواهد کرد تا کاربران هنگام انجام بازی، تجربه لذت بخشی داشته باشند.

تمامی اعضای خانواده گوشی‌های Redmi K50 از پنل نمایشی ۶.۶۷ اینچی OLED که از کیفیت ۲K برخوردار است، مجهز خواهند شد.

شیائومی دوربین‌های نسل گیمینگ را به سه سنسور ۶۴ مگاپیکسلی با لنز واید، ۱۳ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد. همچنین برای دوربین سلفی هم از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

برای بخش نرم افزاری جدیدترین محصولات Xiaomi، از رابط کاربری MIUI 13 و اندروید ۱۲ استفاده خواهد شد.

→ خواندن مطلب قبلی

تکذیب اختلال اینترنت در فضای آموزشی

خواندن مطلب بعدی ←

پیشنهاد ۵ هزار دلاری ایلان ماسک به یک نوجوان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *