رشد ۷ پله‌ای ایران در سرعت اینترنت موبایل

رشد 7 پله‌ای ایران در سرعت اینترنت موبایل

در سپتامبر ۲۰۲۱ از نظر سرعت اینترنت موبایل ایران در رتبه ۷۱ ام و از نظر سرعت اینترنت ثابت کشورمان در رده ۱۳۷ ام جهان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از اسپید تست، سرعت اینترنت ثابت و موبایل در سطح جهانی در سپتامبر ۲۰۲۱ نسبت به ماه های قبل رشد کرده است.

براساس این گزارش متوسط سرعت اینترنت موبایل جهان در ماه سپتامبر ۶۱.۳۵ و متوسط اینترنت ثابت جهان ۱۱۳.۲۵ مگابیت بر ثانیه است.

یک ماه قبل از آن یعنی در آگوست متوسط سرعت اینترنت موبایل جهان ۵۶.۷۴ و متوسط اینترنت ثابت ۱۱۰.۲۴ مگابیت برثانیه بوده است.

بر این اساس در سپتامبر ۲۰۲۱ متوسط سرعت اینترنت موبایل ایران ۳۵.۴۸ مگابیت برثانیه بوده که این سرعت کشورمان را در رتبه ۷۱ ام قرار می دهد.

این در شرایطی است که ایران در ماه آگوست در رتبه ۸۰ ام قرار داشت و به این ترتیب رشد ۹ پله‌ای ایران را نشان می دهد.

اما از نظر سرعت اینترنت ثابت، ایران ۳ پله در مقایسه با ماه قبل سقوط کرده است. این رقم در ایران ۲۱.۳۶ مگابیت برثانیه بوده که ایران را در رده ۱۳۷ فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت ثابت قرار می دهد.

امارات، کره جنوبی، نروژ، قطر و چین در صدر فهرست کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت موبایل را کسب کرده اند. کویت، عربستان، قبرس، بلغارستان و سوئیس رتبه های بعدی را از آن خود کرده اند.

از نظر پر سرعت ترین اینترنت ثابت کشورهای موناکو، سنگاپور، هنگ کنگ، رومانی، سوئیس، دانمارک، تایلند، شیلی، فرانسه و کره جنوبی صدرنشین هستند.

→ خواندن مطلب قبلی

پینترست شبیه تیک تاک می شود

خواندن مطلب بعدی ←

سونی قوی‌ترین دوربین موبایلی را ارائه می‌دهد؟

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *