وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی سریع شکایات مردمی از کیفیت شبکه ارتباطی در برخی از نقاط کشور را صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پی دریافت برخی گزارشات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و گلایه برخی کاربران فضای مجازی درباره کندی شبکه در ساعات پیک مصرف در برخی از نقاط کشور، عیسی زارعپور وزیر ارتباطات، برای پیگیری دقیق و رسیدگی سریع به موضوع دستور داد.
بر اساس این دستور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف شده است با همکاری مدیرعامل شرکت زیرساخت، پس از بررسی دقیق گزارشات مردمی، راهکارهای رفع سریع اشکالات ارتباطی را ارائه و گزارش اقدامات اجرایی را به مردم اطلاع رسانی کنند.