حذف سریع حساب‌ کاربری اینستاگرام برای کاربران iOS امکان‌پذیر شد

حذف سریع حساب‌ کاربری اینستاگرام برای کاربران Ios امکان‌پذیر شد

شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار اینستاگرام قابلیتی را برای کاربران iOS فراهم کرده است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت بتوانند حساب کاربری خود را از این پلتفرم اجتماعی حذف کنند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از تک کرانچ، اینستاگرام در راستای سیاست‌های جدید اپل چنین ویژگی را برای کاربران iOS خود فراهم آورده است. کاربران و افرادی که از گوشی‌های آیفون یا آیپد استفاده می‌کنند، با قابلیت جدید اینستاگرام، به راحتی و خیلی سریع می‌توانند حساب کاربری خود را حذف کنند.

اپل با به‌روزرسانی قوانین جدید اپ استور، تمامی توسعه‌دهندگان را ملزم کرده تا هر اپلیکیشنی که برای سیستم عامل ios توسعه داده می‌شود، کاربران علاوه بر ایجاد حساب کاربری، به راحتی هم بتوانند آن را حذف کنند. این موضوع می‌تواند به کاربران کمک کند تا حریم شخصی خود را حفظ کنند.

گفتنی است کاربران iOS که پیش‌تر حساب کاربری خود را از اینستاگرام حذف می‌کردند، اطلاعات آن‌ها همچنان بر روی سرورهای متا باقی می‌ماند و افراد تا ۳۰ روز می‌توانند حساب موردنظر را بازگردانی کنند. هرچند قابلیت جدید این شبکه اجتماعی متعلق به متا امکان حذف حساب‌های کاربران iOS را راحت‌تر و سریع‌تر کرده است اما همچنان نیز امکان بازیابی اطلاعات در بازه زمانی ۳۰ روزه وجود دارد.

البته اپل به این موضوع هیچ ایرادی نگرفته است و آن را بلامانع می‌داند. چراکه اگر کاربر یپشیمان شد و قصد بازگردانی حساب کاربری خود در اینستاگرام را داشت، این کار به راحتی امکان‌پذیر باشد.

→ خواندن مطلب قبلی

سامسونگ از گوشی گلکسی XCover 6 Pro با پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G رونمایی کرد

خواندن مطلب بعدی ←

اپل واچ ابر قهرمان؛ نجات جان یک مرد با ساعت هوشمند اپل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *