حذف رسانه‌های روسی از پلی استور گوگل

حذف رسانه‌های روسی از پلی استور گوگل

با بالاگرفتن جنگ و درگیری‌ها در اوکراین، گوگل روز گذشته برابر با ۲ مارس اپلیکیشن‌های خبری اسپوتنیک و راشا تودی را از پلی استور حذف کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از رویترز، تحریم‌های جدید گوگل علیه روسیه در راستای اقدام‌های قبلی این شرکت صورت گرفته است. گوگل تلاش می‌کند تا با حذف رسانه‌های تحت حمایت دولت روسیه از انتشار اخبار اشتباه و غلط جلوگیری کند.

پیشتر نیز بسیاری از شرکت‌های فناوری آمریکایی و اروپایی از جمله اپل نیز روسیه را تحریم کرده و رسانه‌های تحت حمایت این کشور را در روزهای اخیر محدود کرده‌اند.

رسانه‌های روسی‌ هم در پاسخ به تحریم‌ها و محدودیت‌ها مدعی شدند که ادعا پلتفرم‌های ذکر شده دروغی بیش نیست. در همین راستا آنا بلکینا، معاون سردبیر راشاتودی مدعی شد، شرکت‌های فناوری که این رسانه را مسدود کرده‌اند، به هیچ مدرکی مبنی بر انتشار مطالب نادرست در آن اشاره نکرده‌اند و لذا ادعاهای آنها در مورد دروغ پراکنی رسانه‌های روسی غلط است.

اپل هم در جدیدترین اقدام علیه روسیه، فروش محصولات به این کشور را متوقف کرد و تمامی سرویس‌های خود از جمله Apple Pay را از  دسترس کاربران روسی خارج کرد.

→ خواندن مطلب قبلی

فروش محصولات اپل در روسیه متوقف شد

خواندن مطلب بعدی ←

رکوردشکنی تولید آیفون در جهان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *