سامسونگ از حافظه SSD پرتابل T7 Shield رونمایی کرد

سامسونگ از حافظه SSD پرتابل T7 Shield رونمایی کرد.

غول فناوری کره جنوبی از حافظه SSD پرتابل T7 Shield رونمایی کرد. این مدل بسیار مقاوم‌تر از T7 است و سامسونگ آن را در دو نسخه ۱ و ۲ ترابایتی به فروش می‌رساند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن و به نقل از گیزمو چاینا، مشخصات سخت‌افزاری حافظه SSD پرتابل T7 Shield با نسخه T7 تفاوت چندانی ندارد و فقط بخش‌های خارجی آن مقاوم‌تر شده است. در واقع این محصول در برابر گرما، سقوط از ارتفاع و نفوذ آب مقاومت بسیار بالایی دارد.

طراحی جان‌سخت این محصول با گواهی IP65 همراه شده است که این موضوع باعث شده تا جدیدترین حافظه SSD سامسونگ در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد.

این محصول دارای یک پوشش پلاستیکی است که در حفظ عملکرد دستگاه بسیار موثر است و بدون فعال کردن قابلیت محافظ حرارتی پویا امکان انتقال داده‌ها تا سقف ۲ ترابایت وجود دارد.

محافظ حرارتی پویا به دستگاه کمک می‌کند تا در صورت داغ شدن، سرعت انتقال داده‌ها را کاهش دهد. در واقع با این قابلیت عمر جدیدترین حافظه سامسونگ افزایش می‌یابد.

گفتنی است که سرعت خواندن و نوشتن این دستگاه با نسخه‌های T7 و T7 Touch هیچ تفاوتی ندارد و در سه رنگ آبی، مشکی و بژ عرضه می‌شود. حافظه T7 Shield با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها از جمله مک، ویندوز، کنسول‌های بازی و گوشی‌های اندرویدی سازگار است.

قیمت + اقلام همراه حافظه SSD پرتابل T7 Shield

سامسونگ به همراه این دستگاه، دو نوع کابل USB-C و USB-A عرضه می‌کند تا کاربران برای انتقال داده‌ها مشکل چندانی نداشته باشند. در نهایت نسخه ۱ ترابایتی آن با ۱۴۳.۹۹ دلار و نسخه ۲ ترابایتی آن با ۲۶۰.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

→ خواندن مطلب قبلی

اولین ساعت هوشمند پوکو (پوکو واچ) معرفی شد

خواندن مطلب بعدی ←

وزیر ارتباطات: ۸ درصد سهم دولت از درآمد اپراتورها صرف توسعه ارتباطات ((فیبرنوری)) می‌شود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *