جلسه غیرعلنی مجلس برای تعیین تکلیف طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی آغاز شد

جلسه غیرعلنی مجلس برای مشخص شدن طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی آغاز شد

موضوع تصویب طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی که پیش از سال جدید جنجال‌های زیادی را به پا کرده بود، امروز در مجلس طی یک جلسه غیرعلنی بررسی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از ایرنا، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از بررسی مجدد طرح صیانت در جلسه‌ای غیرعلنی خبر داد. این جلسه امروز ۲۲ فروردین آغاز شده است و نمایندگان در حال بررسی و تعیین تکلیف طرح مذکور هستند.

بر اساس گزارش‌ها، در این جلسه موارد و موضوعات مختلف از جمله درخواست ۱۸۵ نماینده مبنی بر بازگشت طرح مذکور به صحن علنی بررسی خواهد شد.

طرح صیانت از کاربران قبل از سال توسط کمیسیون بررسی مشترک و در یک جلسه کوتاه به تصویب رسید که با واکنش‌‌های شدیدی از سوی افراد و نهادهای مختلف از جمله سازمان نصر تهران مواجه شد.

پس از این اتفاق، معاونت قوانین مجلس تصویب طرح مذکور  پیش از سال جدید و حین بررسی بودجه را غیرقانونی خواند و به‌نوعی تصویب کلیات طرح صیانت را ابطال اعلام کرد.

مناقشه‌ها بین کمیسیون مشترک بررسی طرح و معاونت قوانین مجلس تا جایی ادامه پیدا کرد که هیئت‌رئیسه مجلس با برگزاری جلسه‌ای میان رئیس کمیسیون و معاون قوانین مجلس و شنیدن نظرات و دیدگاه آنان، طرح تصویب شده را به‌صورت رسمی ابطال اعلام کرد.

→ خواندن مطلب قبلی

ایلان ماسک: مقر اصلی توییتر به مرکزی برای بی‌خانمان‌ها تبدیل شود؟

خواندن مطلب بعدی ←

ایسر هم فعالیت خود را در روسیه متوقف کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *