مارک زاکربرگ بدون اظهارنظر درباره تغییر نام فیس بوک از جاهطلبیهای این شرکت سخن گفت و افزود: آینده فیس بوک بزرگسالان جوان و متاورس است.
به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از انگجت، در میان گزارشهایی مبنی بر اینکه فیسبوک سهامداران را در مورد کاهش قابل توجه نوجوانان و کاربران جوانتر گمراه کرده است، مارک زاکربرگ گفت که این شرکت در حال بازسازی است تا خدمت به بزرگسالان جوان را اولویت اصلی خود قرار دهد.
برای انجام این کار، این شرکت قصد دارد تغییرات قابل توجهی در برنامه های فیس بوک و اینستاگرام خود ایجاد کند و میلیاردها دلار را برای ایجاد چشم انداز خود برای متاورس هزینه کند.
زاکربرگ با اشاره به افزایش رقابت تیک تاک و آی مسیج گفت که این شرکت برای جلب نظر کاربران جوان در سنین 18 تا 29 سال، حتی اگر به ضرر کاربران مسنتر باشد، تلاش بیشتری خواهد کرد.
او در صحبتهای خود در جریان تماس سود سه ماهه سوم شرکت، گفت که رقیب تیک تاک Reels برای محصولات ما به اندازه استوریها مهم است.
زاکربرگ گفت: ما همچنین انتظار داریم که در سال آینده تغییرات قابل توجهی در اینستاگرام و فیس بوک ایجاد کنیم تا بیشتر به ویدیو متمایل شویم و Reels را به بخش مرکزی این تجربه تبدیل کنیم.
علاوه بر این، او گفت که این شرکت در حال تجهیز مجدد داخلی است. او اضافه کرد که این تغییر سال ها طول می کشد نه ماه ها. موضوع کاربران جوان تر به ویژه برای این شرکت سخت بوده است.
افشای یک افشاگر درباره تحقیقات داخلی فیس بوک در مورد سلامت روانی نوجوانان باعث شد تا یک سری جلسات کنگره در مورد امنیت کودکان مطرح شود.
زاکربرگ گفت که یکی دیگر از اولویت های اصلی این شرکت، ایجاد چشم انداز برای متاورس است.
او در مورد گزارشهایی مبنی بر تغییر نام این شرکت برای نشان دادن تمرکز جدیدش بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اظهار نظری نکرد، اما روشن کرد که این شرکت جاهطلبیهای قابل توجهی در این فضا دارد.
این اظهارات درحالی صورت می گیرد که چند روز قبل زمزمههای تغییر نام فیس بوک به یکی از مهمترین اخبار فناوری اطلاعات تبدیل شد.