توییتر اخیرا به یک قابلیت جدید به نام Location Spotlight مجهز شده که برای استفاده حسابهای حرفهای و کسب و کارها طراحی شده است. در این قابلیت جدید، جزئیاتی همچون موقعیت مکانی، اطلاعات مربوط به تماس و ساعات کاری در پروفایل توییتر به نمایش گذاشته خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از وبسایت رسمی توییتر، با وجود این قابلیت، کاربران هنگام بازدید از پروفایل کسب و کارها میتوانند به ویژگیهای ذکر شده فوق دسترسی داشته باشند. از جمله ویژگیهای این قابلیت، دسترسی به موقعیت و محل کسب و کار مذکور است و زمانی که افراد بر روی آن کلیک کنند، مسیرهای موجود و در دسترس برای رسیدن به محل موردنظر، از طریق گوگل مپس به افراد نشان داده میشود.
علاوه بر نمایش موقعیت مکانی، کسب و کارها با اضافه کردن اطلاعات تماس مانند شماره تلفن یا ایمیل میتوانند راههای ارتباطی خود با مشتریان یا کاربران را به اشتراک بگذارند.
البته قابلیت نمایش اطلاعات تماس در توییتر در همه نقاط جهان در دسترس نیست و در حال حاضر فقط برای کشورهای آمریکا، بریتانیا، کانادا و استرالیا قابل استفاده است.
در نهایت، قابلیتهای جدید توییتر مانند موتور و نقشه گوگل عمل میکند و در آن اطلاعات مفیدی مانند ساعات کاری، مسیرهای منتهی تا رسیدن به مکان موردنظر و اطلاعات مربوط تماس در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.