خبر های فوری:

پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳, ساعت ۱۵:۱۸

توییتر بخشی دیگر از کارمندان تیم اعتماد و ایمنی را اخراج کرد

از زمان مدیریت ایلان ماسک در توییتر، این شبکه اجتماعی بخش زیادی از کارمندان خود را اخراج کرده است. ماسک در ابتدای مدیریت خود مدیران رده بالا و ۷۵۰۰ نفر از کارمندان توییتر را اخراج کرد. حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که دومین فرد ثروتمند جهان همچنان سیاست تعدیل نیرو را در پیش گرفته و بخشی دیگر از تیم اعتماد و ایمنی را اخراج کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از بلومبرگ، چند منبع خبری ناشناس در گزارشی اعلام کردند که توییتر چندین نفر از کارکنان تیم اعتماد و ایمنی در دوبلین و سنگاپور را اخراج کرده است. شنیده ها حاکی از آن است که در موج جدید اخراج‌های توییتر، آنالوئیزا دومنیگز، مدیر ارشد سیاست‌های درآمدی و نور اظهر بن ایوب، مدیر جدید واحد یکپارچه این پلتفرم اجتماعی از سمت خود برکنار شده‌اند.

در این گزارش‌ها آمده است که ایلان ماسک کارمندان واحد سیاست‌گذاری درباره نشر اطلاعات گمراه کننده، مسئولان بخش تجدیدنظر و تیم رسانه‌ای این شرکت را اخراج کرده است. الا اروین، مدیر واحد اعتماد و ایمنی هم اخراج برخی از کارکنان تیم‌های مذکور را تایید کرده است.

به گفته الا اروین، منطقی به نظر می‌رسد که تیم‌ها به جای دو مدیر، فقط یک مدیر داشته باشند. او همچنین اعلام کرده که توییتر برای بخش‌های سیاست درآمدی و بخش آسیا و اقیانوسیه نیز مدیری در نظر خواهد گرفت. اروین همچنین اظهار داشت که توییتر تعداد نیروهای خود در بخش رسیدگی به درخواست‌های تجدیدنظر را افزایش داده است.

نویسنده صنایع مدرن

→ خواندن مطلب قبلی

تاریخ معرفی سری گلکسی S23 سامسونگ فاش شد

خواندن مطلب بعدی ←

کووید-۱۹ سیستم ایمنی بدن افراد مبتلا به این بیماری را تغییر می‌دهد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین