هایسنس از اولین تلویزیون لیزری ۱۲۰ اینچی جهان رونمایی کرد

هایسنس از اولین تلویزیون لیرزی 120 اینچی جهان رونمایی کرد

شرکت هایسنس (Hisense) که در زمنیه تولید لوازم الکترونیکی فعالیت دارد، از اولین تلویزیون لیرزی ۱۲۰ اینچی جهان رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزمو چاینا، اولین تلویزیون لیرزی ۱۲۰ اینچی جهان که Laser TV 120L90-Pro نام دارد، با برچسب قیمتی ۱۸ هزار دلار به بازار عرضه می‌شود. به گفته مدیران و کارشناسان ارشد هایسنس، این تلویزیون به اندازه یک میز پینگ‌پنگ استاندارد یا خودرو سوپراسپرت دو نفره بزرگ است.

هایسنس برای این دستگاه از معماری نور سه رنگ اصلی یا همان RGB با خلوص بسیار بالا استفاده می‌کند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این دستگاه، گستره‌ای وسعت رنگ استاندارد BT.202، صد و هفت درصدی که این میزان معادل ۱۵۱ درصد از استاندارد DCI-P3 است.

محصول جدید هایسنس با وجود این قابلیت توانسته از پنجاه درصد نمایشگرهای سینمایی پیشرفته، عملکرد بهتری را رائه دهد.

یکی از نکات جالب توجه اولین تلویزیون لیزری ۱۲۰ اینچی جهان، استفاده از چوب گردو درخت ۲۰ ساله آمریکایی در ساخت بدنه آن است. استفاده از این متریال باعث شده تا تلویزیون جلوه زیبا و جذابی داشته باشد.

گفتنی است که هایسنس برای کاربران این دستگاه، یک ناحیه تئاتر لیزری سفارشی سازی کرده است که امکان ارائه محتواهایی با رزولوشن ۴K را ارائه داد.

قیمت اولین تلویزیون لیزری ۱۲۰ اینچی جهان

هاینسس دستگاه ۱۲۰L9-Pro را در دو مدل مختلف روانه بازار می‌کند که نسخه  ۱۲۰ اینچی آن با قیمت ۱۸۲۸۹ دلار عرضه می‌شود. نسخه دیگر این دستگاه از اندازه ۱۱۰ اینچی بهره می‌برد که بسیار ارزان‌تر از نسخه قبلی است و افراد فقط با پرداخت ۷۶۲۰ دلار می‌توانند آن را خریداری کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

پیرترین فرد جهان در سن ۱۱۹ سالگی درگذشت

خواندن مطلب بعدی ←

پرچمدار جدید پوکو از راه رسید؛ گوشی پوکو F4 GT با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *