تلویزیون اولد ۹۵ اینچی BOE با رزولوشن ۸K معرفی شد

تلویزیون اولد ۹۵ اینچی BOE معرفی شد

کمپانی چینی BOE در رویداد Display week از تلویزیون اولد ۹۵ اینچی خود رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزمو چاینا، این محصول با رزولوشن ۸K در دسته تلویزیون‌های باکیفیت و وضوح بالای بازار قرار می‌گیرد. از دیگر مشخصات نمایشگر این دستگاه می‌توان به کنتراست رنگی ۱۰۰۰۰۰۰:۱، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و پوشش ۹۹ درصدی گاموت رنگی DCI_P3 اشاره کرد.

این محصول علاوه بر وضوح بالا در نمایش تصاویر، از بدنه بسیار باریکی بهره می‌برد و همین موضوع سبب شده تا تلویزیون جلوه زیبایی به خود بگیرد.

کمپانی BOE برای پنل نمایشی این دستگاه از فناوری مبتنی بر پیکسل‌های خازنی استفاده می‌کند تا به شکل موثری نرخ دیافراگم برد الکتریکی back plane را بهبود ببخشد.

روشنایی دستگاه هم در بیشترین حالت به ۸۰۰ نیت می‌رسد که این مقدار در صنعت تلویزیون و نمایشگرها عددی فوق‌العاده به شمار می‌رود، چرا که استاندارد روشنایی در صنعت تلویزیون ۱۵۰ نیت است.

یکی دیگر از قابلیت‌های تلویزیون اولد ۹۵ اینچی تلویزیون BOE می‌توان به الگوریتم HDR اشاره کرد که نمایش بیش از یک میلیارد رنگ مجزا در این محصول را ممکن می‌کند.

گفتنی است که شرکت BOE یکی از برندهای پیشگام در طراحی و تولید تلویزیون‌های اولد بزرگ است و همواره در صدد است تا به کمک فناوری‌های روز و جدید این بخش را بهبود ببخشد.

→ خواندن مطلب قبلی

آنر از لپ تاپ مجیک بوک ۱۴ (Magic Book 14) در چین رونمایی کرد

خواندن مطلب بعدی ←

ایلان ماسک: ادامه خرید توییتر فقط با اثبات ۵ درصد بودن کاربران فیک توییتر امکان‌پذیر خواهد بود

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *