اینستاگرام برای تخمین سن کاربران خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

اینستاگرام برای تخمین سن کاربران خود از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

متا اخیرا قوانین جدیدی را برای داشتن حساب کاربری در اینستاگرام اتخاذ کرده است که یکی از آن‌ها داشتن حداقل ۱۳ سال سن است. حالا این پلتفرم اجتماعی در نظر دارد تا به کمک شیوه‌های جدید، سن کاربران خود را با دقت بالایی تخمین بزند.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از فون آرنا، اینستاگرام برای تخمین سن کاربران در حال آزمایش دو روش  جدید است. گفتنی است که این روش ابتدا در ایالات متحده آمریکا اجرایی خواهد شد.

به گفته متا، زمانی که کاربران نوجوان (۱۳ تا ۱۷ ساله) مشخص شوند، اینستاگرام محتواهای نامناسب و غیر استاندارد را به آن‌ها نشان نخواهد  داد. متا همچینی اعلام کرد گزینه‌هایی را که تبلیغ‌کنندگان به آن‌ها دسترسی دارند را برای کاربران نوجوان محدود خواهد کرد.

یکی از روش‌های اینستاگرام برای تشخیص سن کاربران، استفاده از هوش مصنوعی شرکت Yoti است. کاربران در این روش یک ویدئو سلفی از خود در اینستاگرام بارگذاری می‌کنند، اینستاگرام آن را برای Yoti ارسال کرده تا سن کاربران تخمین زده شود.

روش دیگر اینستاگرام برای تشخیص سن کاربران خود، سوال از فالوورهای کاربر است. اینستاگرام در این روش از سه فالوور بالای ۱۸ سال فرد موردنظر می‌خواهد تا سن او را تایید کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

تعداد بیماران آبله میمون در سراسر جهان به بیش از ۳۲۰۰ نفر افزایش پیدا کرد

خواندن مطلب بعدی ←

بزرگ‌ترین کشتی هیبریدی جهان اولین سفر خود را در سال ۲۰۲۴ انجام می‌دهد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *