تبلت شیائومی بوک اس ۱۲.۴ (Book S 12.4) رونمایی شد

تبلت شیائومی بوک اس ۱۲.۴رونمایی شد

کمپانی بزرگ شیائومی از جدیدترین تبلت خود به نام بوک اس ۱۲.۴ (Book S 12.4) که به تراشه اسنپدراگون ۸cx Gen 2 مجهز است، رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری صنایع مدرن به نقل از گیزموچاینا، چیپست این تبلت جدید دارای هسته‌های Kryo 495 با فرکانس ۲.۸۴ گیگا هرتز است که قدرت پردازشی خوبی را به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، پردازشگر گرافیکی تراشه مذکور هم آدرنو ۶۸۰ است‌.

همانطور که از نام این تبلت پیداست، نمایشگر IPS LCD آن از اندازه ۱۲.۴ اینچی بهره می‌برد و رزولوشن آن هم ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ است. شیائومی برای محافظت پنل نمایشی این دستگاه در برابر خط و خش از فناوری گوریلاگلس ۵ استفاده کرده است. از دیگر مشخصات نمایشگر تبلت شیائومی بوک اس ۱۲.۴ می‌توان به رفرش ریت ۶۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت و پشتیبانی از قلم اشاره کرد.

تبلت مذکور با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد که البته کاربران با استفاده از اسلات کارت حافظه می‌توانند ظرفیت ذخیره سازی دستگاه را افزایش دهند. باتری این دستگاه هم ۳۸.۰۸ وات ساعتی است که از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به گفته شیائومی، این باتری تا ۱۳.۵ ساعت شارژ جدیدترین تبلتش را تامین می‌کند.

شیائومی برای دوربین‌های اصلی و سلفی این محصول به ترتیب از دو سنسور ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است و وزن دستگاه هم به ۷۲۰ گرم می‌رسد. در نهایت، شیائومی این محصول را در بازارهای اروپایی ۶۹۹ یورو قیمت گذاری کرده است و افرادی که به خرید کیبورد آن علاقه‌مند هستند هم می‌بایست ۱۵۰ یورو اضافه‌تر پرداخت کنند.

→ خواندن مطلب قبلی

با این اسپری گیاهی دیگر نیازی به بسته‌بندی پلاستیکی نیست

خواندن مطلب بعدی ←

سامسونگ از گوشی گلکسی F13 با باتری بزرگ رونمایی کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *